Nej som sagt e ju det dom gör och e ju det VI gillar på ett sätt med priser. Men ska försöka få dem döpa den till molnis nu ;)
KatjaB skrev 2010-02-18 11:33:49 följande:
maj: ja jagvet.. tänkte ha ljusrosa rosblad som inte färgar lika mycket som röda. Eller så har vi frystorkade rosblad som sägs att de inte färgar alls. Men det löser sig.. de ska ju inte gno in dem utan bara kasta lite tjusigt tänkte jag Alternativet är bubblor, o det kan ju ge fläckar det medmolnis: jasså där ser man, fast samtidigt så blir man kanske inte så förvånad eftersom de snor bilder från stora designers också. men att de tar bilder från andra kinasajter visste jag inte. Som kund får man ju uppfattnignen av att det är DE som har gjort klänningen i sin fabrik. Det du kan göra är ju att skriva ett mail och förklara att de bryter mot upphovsrätten, att det är din design och de inte har din tillåtelse att stjäla bilderna. Sen får du se vad de svarar, kanske bara skiter de i det. Tror inte att Milly har något med dem att göra dock, de skickar ju bara bilder o klänningar som de själva syr upp till mellanhänder i sverige typ, inte till andra kinaföretag om jag fattat det rätt.