• molnis

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

jo vi tog en rulle rosa presentpapper och klistrade på insidan av det vita kortet och klippte bort det som stack utanför.

Bästa är att vika det färgade pappret på mitten sedan klistra å dess baksida och sedan sätta fast ena sidan först sedan stänga kortet så även den andra sidan fastnar..sedan öppna och släta ut bubblor. För att det inte ska bli för knöligt i vecket.

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-10 17:36:36 följande:
    molnis vad fina inbjudningar, snyggat att det lixom är rosa/rött på insidan. Har du fått klistra på ett eller hur har du gjort?
  • molnis

Känner igen det med panik med att tiden gått fort å mycket fix=)
    fick mina örhängen jag ska ha idag på posten! Jätte fina! (la upp en bild) Så en till grej klar!

Etsy är ju paradiset, väntar på fler saker i veckan, fattar ej hur jag missat detta innan

• molnis

var med och kollade på underkläder idag. Hittat men ej köpt än för fanns ej min storlek inne just nu i i vitt som jag vill ha. Men blir bh...kan vara utan i klänningen för sitter bra men känns tryggare med.

hittade även servetter som jag kikat en del efter...märker att vårgrejerna äntligen kommer! i morgon ska vi köra på med lite grejer..e så gott att få bockat av. träffade cateringen i fredags med å det kändes bra så det är typ klart med..phu=)

tänkte beställa skor i morgon för jag hittar inga rosa i butik som jag vill ha så blir några sräddarsydda på nån sida.

• molnis

Det skrivs ju massor här så plöjer igenom lite=)
    Jo vi har mycket rosa, och lite rött. Ska ha ceriserosa skor.
    Servetterna blev lite benvita skimrar med grenar som har rosa blommor..våriga!

Tokisen skrev 2010-01-17 22:16:12 följande:
    Rosa skor, d va ju fräsigt.Har ni rosa i temat?Vilken färg ska ni ha på era servetter?Blev lite 20 frågor här känns d som Jag ska med ha BH under, känner mig näck utan och e rädd att bobisarna rymmer
  • molnis

Tausen: Usch!=( lästejust om brand och allt. Vad hemskt. Hoppas de löser sig för er!

Majsan 801 - Har inte heller hittat..eller hittat ett par i usa som man ej kunde beställa till europa. Kan se om jag hittar bild på dem mest ifall någon sett liknande. Har sett en del cerise men ej den modellen jag vill ha. Ska vara rätt låg klack..gärna kilklack och rundad tå. Men håller på å mailar med divinityred nu för att se om de kan hjälpa mig. Om de inte får till blomman tar jag utan.

• molnis

japp divibityred är samma sak! så blir nog det. Vill inte så mucket brud/fin sko men vårskorna hinner inte komma innan jag måste köpa och har kollat efter detta ett år typ. Men blir säkert bra att fixa ihop på en sån sida, hittat fin färg.

• molnis

Hänger knappt med här längre=) det är 10 v kvar!!! fattar ej men men blir nog bra. Fått köpt skor nu så ska bara bestämma halsband och beställa en grej till håret. Vi hade en solist med pga av lit olyckliga omständigheter får vi nu hitta en annan men fixar sig säkert. Om någon vet någon i gbg-området är jag tacksam för tips=)

TRäffade fotografen idag å kändes jätte bra å ska testfotas lite i helg så ska bli kul! I helgen ska vi bara fixa massa bröllopsgrejer för så mycket jobb nu så orkar ej i veckorna.

• molnis

Båda e fina, gillar nog modellen på den nedersta för är mer rockig. Men de skiljer sig ju rätt mycket förutom att båda är mörka så beror ju på hur du är känns det som, vad som passar dig i stil=) Men håller med om att färgen på den översta e väldigt fin.

Kom å tänka på den här när jag kikade på dina, en bild från vår fotografs sida :
    camillasundberg.net/

Jäkligt coolt med svarta/mörka klänningar! =)

sarahkka76 skrev 2010-02-06 20:07:10 följande:
    Tjejer, gå in i mitt galleri och säg vilken klänning ni tycker bäst om. Vårt färgtema är som sagt mörklila, svart och silver och lite gotisk inspirerat. Den ena klänningen är högst upp och den andra längst ner.
  • molnis

Haft testfotning idag så väldigt nyfiken på resultat. Har även suttit med omslagen till festhäften samt lite innehåll till dem. Hittade även en ny bakelse som var väldigt fin med rosa prickar och riktigt god. Så funderar på att byta..blir dock några 100 dyrare totalt... hm får se=)Mycket smått å fixa nu även om mycket är gjort!

Nu när inbjudningar är ute å så kan jag lägga ut vår hemsida kom jag på (såg att vissa höll på med det)
    brollop17april.st/

• molnis

Katja b: hehe fattade inte först va du fick det ifrån att ja ej skulle ha klänningen. Men antar att det var mitt svamel om bakelser:) de va tårtbakelser ja hittat prickiga! Vi hade tänk ha passionsfrukt från Ica men blev nu osäker. Klänning e ja 1000000% säker på :)

sarahkk76 - tack! gjorde i flash för orka ej koda.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)