Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Det går nog lika bra det
men det ska ju bli kul att se om någon påpekar det
Det går nog lika bra det
men det ska ju bli kul att se om någon påpekar det
hihii ja det är inte är så svårt.
först trycker du på denna knapp :
och sen trycker du på -
och sen ) eller D beroende på vad du vill göra. alltså allt ska sitta tillsammans så blir det eller
jag hoppas du förstod
ihihi det finns säkert fler att göra
:-P
nu ska vi se om jag lyckas
:-0
alt+3
hihi några lyckades jag med
nehä.. kommer ju inte i håg vilket ordning jag skrev, men jag ska hitta den
hmmm den försvann får klura på det..
hihi vad duktiga ni är, nu får ni ju dom att funka och ni har även fått fram igen.
För mig är det dags att åka och jobba.
Har bara tagit hand om mig själv idag med bad och vila, Det var verkligen behövligt.
hej tjejer,
har suttit och kollat lite olika saker nu under kvällen och på onsdag är jag ledig så då ska jag ringa runt till en del personer och se vad man kan få fram av det sista som återstår. Imorgon ska jag på skojakt åt dottern.
Nu är vi ju inne i mars och det är bara 1 1/2 månad kvar. Usch nu är det snart verkligen slutspurt.
Idag har jag handlat skor till dottern så nu är hon helt klar köpte även transparent puder så det är klart till väskan. Bra att ha efter kyrkan innan fotograferingen.
Köpte även floristtejp som jag ska ha på mina blommor så att inte stjälkarna ska färga. Så det känns väldigt skönt.
Imorgon har jag dessto mer att göra.
Då går hela dagen i bröllopets tecken och städning.
Men hur mycket jag hinner med i morgon det återstår att se, och självklart så uppdaterar jag er imorgon.
Vi kommer inte att följa etiketterna alls. Jag har gjort bordsplaceringen efter hur jag tror att folk ska trivas, och eftersom det kommer två syskon till m2b som inte tål varandra så har jag placerat dom så långt bort från varandra som möjligt och sen satt alla andra runt dom som jag tror att det funkar bäst och jag är nöjd med våran bordsplacering. Får väl se om jag har glömt någon sen när jag väl kollar en sista gång.
Men det märker man då.
jag köpte min på panduro hobby.
jag köpte en rulle på panduro då jag inte behöver ha det tills så jättemånga blommor.
ja det är klart du menade, är så trött så jag vet knappt vad jag heter..
vad har du för blogg ??
Idag har jag varit lite effektiv till bröllopet i alla fall..
* har hämtat min ring som kom från graveringen
* har hämtat våra tre bestmäns presenter som kom från graveringen
* har fixat klart lådorna till baren och eventuella resebidrag
* har ringt till hotellet så det är helt klart.
* har kommit ner till två angående bil till transporten så väntar på mail från dom.
* har skrivit klart in bjudningarna till några som kommer till kyrkan men inte på festen, så dom ska jag posta imorgon
* har skickat ett mail till lokalen med det sista beskedet om porslin och ett möte ev nästa helg.
Ja en del har jag i alla fall hunnit med.
tack jag såg det