Våran alkohol har vi fått tag på genom en bekant till en bekant.
Vi har ganska mycket folk som har bekanta då vi tillhör en innebandyförening. Och då var det en av dom vi umgås mest med, som sa att han hade bekanta som åker ner till tyskland och handlar och lite hade dom hemma och resten skulle dom åka ner och köpa som vi ville ha det var bara att skriva en lista.
Så den listan ska vi skriva.
Idag fick jag reda på att hår och smink för mig och mina två tärnor går på 4000 kr tillsammans. och då gör dom även ordning min mamma som bara ville bli stylad lite. Då hon är super allergisk så är det ingen sminkning på henne.
Det tycker jag låter helt okej måste jag säga. Känns skönt att ha det klart.
giz83 skrev 2010-01-23 21:01:53 följande:
pandis81: vart har du fått tag på den där billiga alkoholen??? kan du dela med dig av det tipset? vore najs o veta vart man får tag på så bra priser...=)
katjaB aj aj aj aj jag lider me dig och e glad över att mina tänder *ta i trä* är hela...
mammab uss då...ska prova skicka igen om de låter bra?
yatzy86: jag sitter i en liknande sits...min mamma o pappa är skilda och pappa är omgift, nya kvinnan är helt underbar, men jag vet inte om jag tycker att hon ska sitta vid honörs bordet? hans föräldrar är inte skilda och kommer att sitta vid honörsbordet, men ska man sätta pappas nya vid bordet också?
mamma o pappa bråkar inte och är inte ovänner, men jag vet inte?
men vad har din m2b sagt om att ha henne vid honörsbordet då? och vad tycker han om henne? kommer de bra överrens? vad har de skapat sig för relation under de åren som hon och hans pappa varit tillsammans?
men sen har jag funderat mycket på det där med bordsplaceringen...myyycket...
och jag tror att det enda jag kommit fram till är att barnen ska få ett eget bord och som "duk" ska de få en pappersduk och kritor så de kan rita när de ätit färdigt...låter väl bra va?
men sen står det still på den fronten.....*suck*