Inlägg från: Bettertogether |Visa alla inlägg
  • Bettertogether

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Tack! Om det är någon som känner igen sig i texten så kan det mycket väl hända.. Jag har haft flera olika bröllopssidor som inspiration för att få fram vår. Åtminstone KatjaB har jag lånat en mening av i "bra att veta" :) Tack!

• Bettertogether

Tack KatjaB! Det är "min" stil ;) Så det blir ungefär den stilen på bröllopet också :)

• Bettertogether

Det är Bröllopsspecial i tv4-morgon!!! :D

• Bettertogether

Tack EåN! Det är roligt att höra! :) Vi ska hoppas du har rätt ^^

Jag tittade inte på hela nyhetsmorgon, utan bara lite där i början. Men märkte ni som sett nyaste allt om bröllop, att det var redaktörens klänning som fanns där?! :)

• Bettertogether

Den som var kort med volanger framtill... :)

• Bettertogether

Idag är det bara 4 MÅNADER kvar för oss 19 juni-tjejer!! :D
    eller 17 veckor
    eller 120 dagar
    eller 2880 timmar
    eller 172 800 minuter
    eller ENDAST 10 368 000 sekunder ;)

Vad ska ni göra som nästa på ert schema?

• Bettertogether

Och jag har hämtat mina 60 små terrakottakrukor jag beställt via en blomaffär. :) Jag behövde inte ens betala momsen för dem, så det blev MYCKET billigt :D

Usch så nära bröllopet kom när jag surfade och hittade blanketterna från magistraten som ska ifyllas! :o Och som FÅR ifyllas nu när det är 4 månader kvar. Hjälp!

• Bettertogether
    maj2010 skrev 2010-02-21 21:14:29 följande:
    Vi ska dansa vals.Vår låt råkar gå i valstakt, så vi ska självklart dansa till den. En kompis till min sambo är dansinstruktör och ska lära oss. Vi har haft en lektion med honom men kommer nog att behöva några till. Jag har svårt för att följa och vi verkar ha två vänsterfötter var, haha...Jag skulle egentligen åka på en kurs i Stockholm imorgon, men nu fick jag precis reda på att mitt tåg är inställt, så det blir inget. Får bli extra tidig väckning ändå, det är ju Sverige-Finland-match i hockey vid 6
    Vem hejar du på maj2010? Jag såg dej förresten på ett foto från 2001 idag ;)
  • Bettertogether

Nu tycker jag det börjar närma sig så pass mycket att jag "kommer ut ur skåpet", med en profilbild iallafall :) Ni har ju redan alla sett mej på vår bröllopshemsida :P

Här går det ganska slött med planeringen för tillfället... men det är också skönt ;)

• Bettertogether

Jag har också satt inbjudningskorten i galleriet... om det är någon som missat hur de ser ut :P

maj2010: Det är ju precis samma färger som vi har ;P Men det äär ju så snyggt och fräscht! :)

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)