Inlägg från: Bettertogether |Visa alla inlägg
  • Bettertogether

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

EåN: Ja, det var nog en av de jobbigaste jag haft skulle jag tro :P Kanske det är en yrkesskada att buketten är bland det viktigaste för mej ;) Så ja, att den inte skulle bli som jag vill är nog lite skrämmande! :P

• Bettertogether

Hur gammal är du då EåN? (bara sådär på tal om att du kunde se äldre ut :P)

Jag fixar nog en annan bukett att kasta, alltså en kastbukett :)

• Bettertogether

Jag har satt en ihopplockad bild på vilka blommor jag ska använda i min brudbukett i min blogg nu :) Ni kan ta er en titt om ni vill :)

• Bettertogether

Blivandefrueriksson: jag har inboxat dej!

• Bettertogether

jag har inboxat dej också maj2010 :)

• Bettertogether

EåN: om det bara är tre stycken kanske man kan ringa och fråga :)Eller facebooka ;)

• Bettertogether

Vi kommer också ha ett häfte per två personer... så då behöver vi bara göra 65 häften ;)

Har någon av er sett "bröllopsfotografen"? Vi såg den ikväll, och visst, det var ju en trevlig film, men jättebra tyckte jag inte den var :/

Så har jag gjort stommen till min brudbukett idag också ^^ (eller den bukett jag ska göra som praktiskt arbete till slutarbetet!), och jag blev mycket nöjd måste jag säga! :D

• Bettertogether

stundom var den rolig... men den där värmländskan -den var lite oförståelig för en stackars finlandssvensk ;)

• Bettertogether

Ja sundance, det måste ju de också förstå att ni redan valt låtar... men jag håller med de andra, berätta hur ni känner.

• Bettertogether

Jag brukar ha lite problem med fonter jag laddar ner... det är irriterande, men det brukar hjälpa att antingen stänga ner ps en gång, eller så krångla med fonterna lite :) Samma med penslar.

Kontrollpanelen? Aah! Nu ser jag :) Jag brukar alltid sätta mina fonter i C:\WINDOWS\Fonts... men jag antar att det är samma ^^

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)