• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

imorgon är det bara 7 veckor kvar!!!

när ja å min tärna var ute å letade tärnklänning så gick de jätte lätt men då visste vi båda vad vi var ute efter...

Katja förstår att de är svårt när de ändrar sig... hoppas ni kan hitta något nu då som ni båda tycker om ...

• EåN2010

Katja: jo något borde ni ju kunna hitta... men varför ändrade hon sig från den ni först hade valt?

• EåN2010

ja det är nu det börjar bli lite roligare när man nästan kan se de!!! nästan spurt tid snart... haha... vilka sport termer... haha...

• EåN2010

hej hej... ja den låten är ju jätte fin!

imorgon ska vi träffa kantorn... nån som har några ideer om vad vi inte får glömma att ta upp med henne?
    hon sa att hon skulle spela lite för oss så vi får höra hur låtarna låter i kyrkan... tror de blir trevligt...

• EåN2010

wienervals ser ju så fint ut... ser ut som man svävar på moln...
    vi kommer ha en vanlig vals... i detta förhållandet så är det jag som har två vänsterfötter så de är de enda jag tror jag kan lära mig så de ser bra ut...

• EåN2010

idag har vi träffat kantorn... så nu är all musik klart... de känns så skönt!!! vi hade ingen aning om vad vi ville ha men sen när hon spelade för oss å förklarade lite mer bakom låtarna så var de jätte lätt att välja...
    Nu är det minde än 7 veckor kvar och jag längtar så mycket!!!
    ha de bra!

• EåN2010

hur hade ni tänkt göra med dansen...kommer ni att dansa hela låten själva eller kommer ni att be de andra komma upp å dansa med er i typ slutet ? så ni får dansa med er pappa? eller?

• EåN2010

här finns de inge sånt.. kollade om de fanns nå i Eskilstuna men hittade inge då.. men vals är ju bara 1 2 3 så de är inte så svårt att lära sig...

• EåN2010

det är alltid kul när man hittar något man letat efter en längre tid... vi kommer ha helt vita dukar...

• EåN2010

det här med dansen det tror jag kommer gå bra... bara man inte tar de på för stort allvar... utan håller man de på en rolig nivå å ser de som en kul grej då går de nog jätte bra...

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)