Bröllop 2010 del 9 (sista året)
hej.... nån som vet hur man laddar upp bilder? för jag har ingen aning!
hej.... nån som vet hur man laddar upp bilder? för jag har ingen aning!
hej... tror jag lyckades... om jag gjorde de så ska de vara en bild på min klänning i mitt galleri..
sådär nu är de klart.. :D
pandis81: du har ingen sån där lista där allt står vad man ska göra när ? jag har en sån å när jag får såna känslor brukar jag gå igenom den... men jag förstår dig känner så ja med ibland... de är jätte jobbigt..
här har vi -10,3 nu... å i går hade vi +12!!! tycker inte om denna skillnad som blir...
men bara för att retas med alla som hatar de här så kan jag ju bara säga att de är så FINT ute!!!!! allt är så vitt...
Katja: Emelie heter jag... hihi...
Maj2010: de var jätte fina!!
vi har inte grön!! men rosa i stället...
jag håller på att gå in mina skor nu... och herregud!!! jag behöver verkligen öva att gå i klack skor.. går som en kråka!!!
jag vet exakt vad jag ska ha... rosa rosor å så vitt.. hoppas den blir som jag vill ha den... men blommorna är de som jag bryr mig minst om.. är ingen blom människa... vad säger man jag har inga gröna fingrar.. hihi.. men jag hoppas jag får de när jag blir äldre..
sarahkka76: vad dyrt min brudbukett kommer gå på 800kr..
katja: de är bra att ha självförtroende ;)
men vad kul att det blev så bra som de blev...
jag sitter här lite irriterad ... gick upp jätte tidigt för att jag skulle hinna allt innan skolan och när jag kommer dit så står de att alla lektioner är inställda för att lärarna sitter i snö kaos... hmm... så de var bara att vända om å gå hem igen... *suck*