• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

aha... ja jag får kolla upp de där...

• EåN2010

hur noga är de med etiketen när de kommer till bordspacering? jag menar alltså måste syskon sitta högre upp än kompisar och i så fall vart ska mormor å morfar sitta?

• EåN2010

ja funderar oxå på att inte bry mig så mycket... för hamnar folk bland såna de kan prata med å har något gemensamt med så tror jag inte att de tänker så mycket på vart de sitter.. huvudsaken är väl ändå att dem sitter... hihi..

• EåN2010

jag är klar med bordsplaceringen!!! jag är så glad!!! har suttit med den hela dagen men nu är jag riktigt nöjd och jag tror att alla andra oxå kommer bli de..

• EåN2010

oj oj oj vad ni skriver...
    vi kommer inte ha något värdpar... vi har vår toastmaster å sen finns vi de får räcka... börjar tröttna lite på detta bröllop nu... vet inte varför känner bara så..

• EåN2010

gummistövlar är ju oxå lite mer bekväma att ha på sig... men kanske inte så bra om man ska dansa...

• EåN2010

men träskor kan man ju inte gå i... då har jag hellre högklackat..

• EåN2010

vi kommer ha 19 barn mellan åldrarna på 6 månader å 16 år... kanske 20 om min kusin hinner få barn de är beräknat den 9 april... ni som har barn vad betyder det? alltså hur nära det datumet kommer barnet oftast kommer de det datumen som se säger eller ?

inatt hade jag en mardröm drömde att jag skulle gifta mig å de var samma dag å vi hade inte träffat prästen än.. så vi visste inte hur de skulle gå till å han visste inte hur vi ville ha de å vilka psalmer vi ville ha inget alls!! och ingen brydde sig om mig... ush!! hoppas de inte kommer hända...

• EåN2010

Bettertogether: du har nog smittat mig!!

• EåN2010

satt å kollade här uppe i vilken ordning vi står.. och jag är näst ut!!!!!!!!!!! ahhhhh!!! hjälp! nu börjar de kännas läskigt.. jag lovar ska ta mycke kort så ni alla får se!

• EåN2010

ja de låter verkligen snålt... dålig stil av dem med att inte ringa till dig å säga som de är...

• EåN2010

kan du inte hitta de nån annan stans då? så du slipper dem? eller om du kollar på nåt annat panduro?
    går de inte att beställa hem från deras hemsida? typ postorder eller vad man kallar de?

• EåN2010

smilla82: ja du vill tydligen inte ha barn men i så fall så kanske du måste axeptera ett nej från dem...

• EåN2010

maj2010: jag kommer ha min mormors örhängen det är de jag kommer ha i smyckes väg... klänning är så mycket bara den att skulle jag ha halsband så skulle de inte se bra ut... provade de..

startade vi inte den här nyss? den här är väl bara nån månad gammal eller?

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)