Bröllop 2010 del 9 (sista året)
ja, jag såg också det, däremot så tyckte jag att de sa fel tidning och sa bröllopsguiden om vems det var.. men jag kanske hörde fel
ja, jag såg också det, däremot så tyckte jag att de sa fel tidning och sa bröllopsguiden om vems det var.. men jag kanske hörde fel
fin hårprydnad molnis!
sundance: vi har frågat rakt ut vad kostar det, om typ allt. Som med cateringen så fick vi pris per person, sen skulle vi hyra porslin och hon var först lite luddig med vad som ingick. Så jag sa att vi vill gärna ha allt klart så vi vet vad det kommer gå på, vi försöker vara så prismedvetna vi kan. Då fick vi priser på en gång och en massa saker som hon inte skulle ta betalt för, det ingick (som karaffer, kaffetermosar mm)
Försök vara tydligt, jag själv kan vara lite mesig när jag ska kolla, men upplever att när jag är rak och tydlig så får jag mer raka svar tillbaka också.
Guldsmeden fick vi också ett fast pris av, det stod i orderbekräftelsen sen.
sambon gjorde en förrätt för ett tag sedan med ett grovt bröd, tekts strömming och pepparrotsvisp. Det var nog nåt mer på och snyggt dekorerat (minns inte exakt) men det var riktigt gott faktiskt
vad hungrig man blir av allt mat-prat
Det börjar lösa sig med vigselplats ifall det skulle regna. Dock så får vi nog styra om helt i så fall, och inte använda ruinen alls eftersom de andra alternativen ska bokas o betalas i tid, inte 10 minuter innan ifall det kommer en regnskur. Så det ena alternatviet är på hotellet vi sover sen, romantiskt och har en fin terass och trädgård vi kan vara i om det är sol och regnar det kan vi vara inne i salongen. De ställer upp stolar så att det ser snyggt ut.
Det andra alternativet är Tidö Slott, jättefint och man skulle få riktigt snygga foton där vid borggården. Också där kan man vara utomhus om man vill. Dock är det här helt klart dyrare än det andra. Fördelen är att det blir bra akustik (sång o musik) o alla garanterat får plats
sill?
ja det där lät ju lite konsigt.. nog borde hon väl ha vetat var hon gjorde av dem tycker man ju.
sundance: det tycker jag absolut att ni kan ha, det är sådär härligt glatt också
låter snyggt!
var hittar ni cellofankuvert?
och har ni dubbelvikta kort då eller så att texten syns?