• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Eller nåt som Mette-Marits "matta" till brudbukett fast lite tuffare stil på.

Hämtade ut tyget jag beställde häromdagen från ellos. Det blir jättefint med stolsöverdragen o dem knutna, hade dock missbedömt helt hur mycket vi behöver så jag har beställt i sambons namn mer tyg så vi fick rabatt åter igen

• KatjaB

pandis: vad skönt Sånt brukar jag också oroa mig för, men vi har sagt att OM vi nu inte skulle få ihop det så finns det ju mindre viktiga saker som man kan ändra, skjutsen från kyrkan o billigare tårta tex. Men vi hoppar på att få ihop allt, vore ju härligt att slippa snåla på det man egentligen ville ha

Vet inte om jag redan sa det igår men fick hem det rosa tyget igår som ska vara till löpare och runt stolar och det är helt perfekt! Var tvungen att provduka bordet igen.. utan att skryta kan jag säga att det är den finaste bröllopsdukningen jag sett på bröllop jag själva varit på

Iväg till jobbet nu då, hejsvejs!

• KatjaB

eån: usch vad irriterande. .. men skönt o vara ledig förstås

Var det nån här inne som hade lila färgtema?
    Vi har köpt godis, pariser linser tror jag de heter till våra favouraskar. Godiset är i rosa vitt o lila, men bara för att jag är sådär löjligt färgmatchande så har vi plockat bort alla lila (med sked, inga fingrar )

Är det nån här som vill ha 1 kg lila godis. Det är chokladlinser med mint i..
    Ni kan få dem, bara betala frakten som inte går på så mycket ifall det är nån som är intresserad.

Försöker hålla mig borta från godis o andra sötsaker nu, så jag vill inte ha dem liggande hemma

• KatjaB

nja, hon har ju blått.. men det kanske funkar för henne iallafall Tänkte mest om det var nån som ville ha

EåN2010 skrev 2010-02-26 09:20:28 följande:
    har man råd och vill bjuda på allt så är de ju jätte bra... katja: är de inte bluebride som har lila? eller jag kanske har helt fel... är de bara jag som har plusgrader ute???? hur skönt som helst... snön smälter för fullt... jag är jätte glad idag!!
  • KatjaB

ah just ja.. jaja.. annars får jag väl ge bort dem till mamma eller nåt. ligger de hemma har jag ingen karaktär alls, haha

• KatjaB

hade faktiskt aldrig tänkte på det här med vigselprogram först, men sen tänkte vi att ja, varför inte. Då kan alla hänga med och så får de som spelar o sjunger lite cred. också

Men det går ju minst lika bra att tacka alla i festprogrammet istället

• KatjaB

jo, det har ju sin charm.. speciellt om man får en jättefin påse att ta hem sakerna i. Då kan jag bli sådär barnsligt glad

Har dock upptäckt att ebay är mitt nya mecka.. hittar ALLT där, nåja nästan iallafall.. Förutom klänningen har vi inte än så länge köpt en pinal från någon bröllopsrelaterad butik, allt är från olika håll för att pressa priser o hitta det man vill ha

EåN2010 skrev 2010-02-26 20:38:07 följande:
    nej... jag tycker om att känna på grejerna jag köper... hihi... lite gammeldags...
  • KatjaB

kollade nu o frakten går på 48 kr enligt postens hemsida.

sarahkka76 skrev 2010-02-26 22:09:47 följande:
    maj: vi kommer också att ha vår vigsel utomhis och vi kommer inte att ha ngn vigselprogram, så vi kommer att tacka de i vårt festprogram istället.katja: vad blir frakten?eån: neeej vad tråkigt! Så typiskt! Idag har jag postat alla inbjudningarna, spännande!
  • KatjaB

jag velar mellan en i ivory eller en rosa. Hittat några snygga på ebay som jag klurar på, tror dock att det blir en ivory ändå, hade jag haft rosa skor hade det bundit ihop det lite mer med färgen

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)