Bröllop 2010 del 9 (sista året)
chenda det är intyget du får sen efter du skickat in ansökan som prästen ska ha om jag fattat det rätt, :-S
chenda det är intyget du får sen efter du skickat in ansökan som prästen ska ha om jag fattat det rätt, :-S
vi hade med ett virus nyss en trojan men googlade som katja och hittade ett program som kunde ta bort det.
Är så glad var nyss och klippte mig och har haft lite ångest för vill att där jag klipper mig ska göra min uppsättning men de har ingen makeup fanns ingen alls där jag bor, men iallafall idag när jag var där så stod det en tom lokal mittemot där det stod att det ska öppna makeup,naglar och något mer. Perfa..
Grattis katja förresten
Åh irreterad attans kompisar man har, Sambon fyller 30 år idag. ja hurra. Ne de asen = vänner har lagt ut min älskades Bmw på blocket för halva priset typ och skrivet att han vill ha snabba cash OSV. Så det har ringt folk hela dagen och på mobilen har han 50 missade samtal.. Roligt 1 samtalet ja, Nu ? Näää
What?? vad har hänt?
Ninni vilka underbara bilder
Jo det är roligt jag visste inte vad jag skulle ta vägen när sambon svarade på första samtalet,
annons? ne jag har ingen ute, jo jag har en blå bmw. men jag kommer inte ihåg att jag satt ut den?
och då kommer jag på att va fasen det är ett skämt hade mega kul, men sen fortsatte det ringa men de har tagit bort den som tur va. men några eftersläntare som ringer endå.
Våra vänner måste ha skitskoj nu.
cia ne det måste kännas piss när de "slarvar" bort en bokning, det ska ju inte kunna hända tycker man.
katja ne, men de som vi pratat med har gratulerat sen men tycker synd om stackarna som trott de fått tag i en bil för 30 när den är värd 70..
Bluebride jo min far fick han en när han fyllde 40 men vi har inte råkat ut för det själva.
Åh glömde ju, igår åt vi från det stället vi ska ta cateringen ifrån till Bröllopet. Det var mega gott så det var det inget fel på men vi beställde mat till 17 pers och med ris, döm av våran förvåning när vi kommer hem och börjar packa upp och det är klyftpotatis istället. Fy f*n och de som blir så degiga efter ett tag när de blir kalla. Börjar nu bli orolig att de kanske inte kan sköta cetring till 50-60 pers när de inte ens klarar att få det rätt till 17