Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Fick bekfäftelse sedan så nu är det klirrat, 31 dec i år kl 15.00 kommer klockorna slå för oss
Fick bekfäftelse sedan så nu är det klirrat, 31 dec i år kl 15.00 kommer klockorna slå för oss
pandis man får ju ut 4 glas ur en flaska vin, hur mycket är det i en sån?
När jag jobbade på restaurang så räknade vi med 4 glas per flaska så det är därifrån jag fått det..
molnis pinsamt att skicka till främmande pers men lite roligt var det
det med fotograf kan va jobbigt, vi ska ju fråga en kompis som är fotograf om han vill ta innan festen. Och vill han inte eller tar sitt vanliga pris så vet jag en annan tjej som är super duktig som bara tar 2500 för heldag och då får man alla kort, bara det att hon vill kunna förfåga över dem för kommande fototävlingar.
Var och kollade in klänningar idag i en brudbutik. Fanns en del fina men ingen som jag fastnade så för tror nog att jag kommer vilja ha lite pärlor eller strass på sen men provade ju inte så vet inte vad som kommer passa sen. Kollade in några cape´r när jag var där, hon hade en skitsnygg aspera jag kunde få köpa för 3000 ööh ne hoppas ninni kommer ihåg mig sen på tal om annat hon tågar idag va? första 2010 bruden härifrån
sundance 3000 var för cape´n bara..
molnis vad fina inbjudningar, snyggat att det lixom är rosa/rött på insidan. Har du fått klistra på ett eller hur har du gjort?
mammab var bara noga med att skriv ut det i inbjudan till bröllopet att det inte är fri bar även om det bara är en tia per glas/öl för man tar vanligtvis inte med pengar till ett bröllop
ninni det verkar som du fick din drömdag låter som den var jätteromantisk.
jag vet inte alls vad vi kommer ha i häftet är ju så lång tid kvar
lyckligabruden vi kommer nog bara dansa så att säga vi kör på lite frihand. Tror vår dans blir till thea basballs-bleeding love