Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Åh vad tråkigt. Det var lite mera allvarligt men det har ni kontakt med vetrinär hela tiden va? Har ni fått fortsätta med erat vanliga foder även nu när han är dålig? Ni kanske skulle ha något vänligare för magen.

• Blivandefrueriksson

Åh vilken underbar dag vaknade utav att fästmannen hade gjort frukost på sängen. Och igår var en jätte bra julafton, kändes inte som man stressade fast man var på 3 ställen . Det ena stället var på vägen så att säga. Har världens gulligaste farbror och faster då jag fick en sprillans ny husqvarna symaskin.

Vad var eran bästa julklapp?

• Blivandefrueriksson

Hittade en sida där de hade fina klänningar. denna skulle jag kunna tänka mig att tärnan ska ha..

modehus.nu/prod.php&Kl%E4nning%20-%20Sanda%20lila

• Blivandefrueriksson

lillalyckan smart det är ju rea nu på många julsaker. kanske skulle titta in på rusta idag vill ha ljusslingor som hänger som kan va bakom tyget som sa upp i taket.

mammab men vad sött och det är ju endå en sån reaktion man vill ha..

• Blivandefrueriksson

sicken tur med internet, vet någon gång när jag flyttat tog det 2 veckor, surt..

Bettertogether skrev 2009-12-28 10:55:07 följande:
    Inflyttade och boende bland alla lådor!! :D Men internet fick vi ju iallafall redan första dagen här ;) Nu ska här packas upp och ställas i ordning! :)
    Någon som har koll på IKEA? ingen rea på champagne glasen ännu?
  • Blivandefrueriksson

Satt och räkna på vad chapagne glasen går på om vi inte får tag på rea, och 350 kr är inte så farligt..

Jo berättade jag att jag fick en stor spar ko i julklapp av fästmannen? nu har vi börjat lägga 5 och 10 i den så vi ska spara till bröllopet..

• Blivandefrueriksson

molnis får nog åka in och kolla idag, ska ju endå till storstaden

• Blivandefrueriksson

Två nya idag- välkomna.

vi är tre var med på ikea idag och köpte, men man får ju bara köpa 12 st per ikea/medlem. så nu har jag köpt, mormor, mamma en kompis och så ska jag regga samvon med så han kan köpa.. och då blir det 60 glas..

ninni det är alla ikea som har just nu, 6 glas för 9 kr. men man måste ha ikea kort för annars tar de 39 för dem...

• Blivandefrueriksson

katinkaa har inte fixat har ju 1 år kvar nästan exakt. men kommer beställa från millysbridal i kina.. de flesta som beställt därifrån verkar nöjda..

• Blivandefrueriksson

katinkaa välj snörning om du ska ner i vikt. me beror ju helt på hur mycket du vill ner. och hur mycket det blir i real world Och det är bara att skicka in en egen bild så syr de upp åt en. det finns en kinaklänningstråd där brukar man få bra svar..

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)