Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

lillalyckan vad mysigt med julbord.

Eån du är inte ensam jobbar med kväll fast slutar 23.

Sundance låter hel mysigt.

• Blivandefrueriksson

Eån kom hem från Spanien i onsdags rättare sagt Gran canaria..

• Blivandefrueriksson

Eån ber om ursäkt handbagaget var redan bokat..

Jag tror nog jag får en möhippa

Här är ingen rolig dag sambon har antagligen drabbats av vinter kräksjukan så han har vare uppe hela natten. Och nu ligger han i soffan och fryser

• Blivandefrueriksson

Lyckliga013bruden visst, vart skickar jag han?

• Blivandefrueriksson

KatjaB jag håller med dig, vill ha en trevlig dag med vänner. Pinsamt, nej tack. Men som du säjer en del kan ma ju bjuda på sig själv men inte så att man tycker de blir jobbigt.

• Blivandefrueriksson

Har suttit och pysslat en stund nu. Klistrat väv på ljusstakarna vi ska ha, det blir jätte fint med några stycken ihop.. Och så silver väv under som löpare och ljusstakarna i turkos och lila. Tror det blir så snyggt

• Blivandefrueriksson

vad roligt, fanns många såna klänningar i "vanliga" affärer när vi var på gran canaria
    Karin längtar skrev 2009-12-12 20:01:01 följande:

Idag har det shoppats brudnäbbsklänning, hon blev så söt! Jag köpte också en kort jacka att ha över klänningen. Är mycket nöjd med shoppingen!
  • Blivandefrueriksson

Då var det min tur att drabbas av vinterkräksjukan. Fy fan vad jag mår kasst .

• Blivandefrueriksson

Tittar förbi. ligger ännu på soffan men behöver inte pendla så ofta mellan toaletten och soffan längre.

välkommen hs

• Blivandefrueriksson

Jag kastar inte upp ialla fall men det kommer ju ut andra vägen så än så länge sen i lördags har jag fått i mig 2 rostade mackor och MASSOR av blåbärssoppa.

lillalyckan skrev 2009-12-14 13:07:37 följande:
    DIn stackare.... Vet hur det känns lyckades få två stycken ett år, då kändes livet mycket orättvist minst sagt... Kan du behålla nån mat nu? Det är ju faktiskt det enda som hjälper Krya på dig!
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)