• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • sajberpillan

sarahkk: jag instämmer med de andra att den första var snyggast.

får se om vi ska börja med inbjudningskorten idag. Det ska bli skoj. Fast kommer väl att kräkas på allt innan alla kort är klara och sedan är det festprogram och tackkort i samma stil..

• sajberpillan

sarahkk: jag instämmer med de andra att den första var snyggast.

får se om vi ska börja med inbjudningskorten idag. Det ska bli skoj. Fast kommer väl att kräkas på allt innan alla kort är klara och sedan är det festprogram och tackkort i samma stil..

• KatjaB

rosesarered: de har en hemsida som heter www.pxc.se

Tydligen hade jag helt fel bh-storlek, jag har ju haft 80 D, istället gav hon mig en 70 F(!!!) och jag tänkte att hon var dum i huvudet, haha. Men bh:n satt hur bra som helst och jag fick jättefin byst.

• CeKe

KatjaB: Välkommen i klubben för ett skönare, men dyrare liv Har gått igenom samma BH-storleksförvandling! Och sen dess har jag inte längre ont i ryggen eller problem med att få "dubbelbröst"... Du vet, när de liksom bullar upp ovanför bh:n

• KatjaB

ja, jag kan tänka mig det.. å andra sidan vet jag inte hur många billiga bh:ar man köpt som bara tappat formen.
    Köpte en lila jättefin bh, och ska ha ett party själv om ett par månader då jag tänkte kolla in bröllopskollektionen. (då får man ju lite rabatt också när man är värdinna själv)

CeKe skrev 2010-02-07 12:00:59 följande:
    KatjaB: Välkommen i klubben för ett skönare, men dyrare liv Har gått igenom samma BH-storleksförvandling! Och sen dess har jag inte längre ont i ryggen eller problem med att få "dubbelbröst"... Du vet, när de liksom bullar upp ovanför bh:n
  • CeKe

Vad är det för företag/märke? Låter spännande med party =)

Jag är verkligen skitnöjd med min torsolett (Masquerade Hestra) och efter att ha lagt ut massor av pengar på den, har jag hittat en internetsida där man kan beställa underkläder och som har jättemånga märken till mycket bättre priser än affärerna. Kanske kan va nåt?

www.figleaves.com/uk/home.asp

• KatjaB

måste kolla länken tack! de heter www.pvc.se o har konceptet homeparty. var faktiskt rätt kul

• sarahkka76

Katja: jag hittade på blocket och hittade även en kampanj som var ännu bättre. Då skulle det gå på ca 1000kr för fontän+choklad. Mina toastmasters är också tveksamma till om det är "nödvändigt" trots att det är gott. Ska höra med fler. Majoriteten får bestämma.
    Bra att klackhöjden blir bra till slut ändå. Jag har två par som jag kan välja mellan. Det roliga är att klänningarna är så långa att man kommer inte att kunna se dem, så jag skulle kunna ha gympa dojjor om jag ville hahaha

roses: hahaha ja, man blir lite mätt på det hela efter några kort.

racolina: tack Det verkar de flesta tycka

nollåtta: tack Vad synd att hon var bokad redan. Ja, grejen är att man ska vara säker på att inget händer med det andra bröllopet så att hon kan komma i tid till ert. Man skulle kunna bjuda på välkomst skål, eller bål under den tiden gästerna väntar.

sajberpillan : tack Kul att pyssla med korten

• KatjaB

sarahkka: ja, men vill ni ha det så kör på det! det är ju inte direkt nödvändigt med favoraskar heller, men de är ju så fina Var ju bra prisn är chokladen ingick också, ser man det som istället för någon annan dessert eller kaka så blir det ju egnetligen inte så dyrt

• sarahkka76

katja: vi kommer att ha några chokladbitar i organzapåsar på tårtbordet, men det är allt.