Jag skall inte anmäla oss för jag är en ganska hemsk tävlingsmänniska tror att både trädgårds- och bilfonden hade gått in i bröllopsfonden och att det hade blivet ett enormt fokus på detaljer från min sida. Hade tappat fokusen på stora kärleken och personen Korallbruden utan enbart projekterat tv-bröllop. Kan du frånse tävlingen så varför inte vara med och få njuta av andras bröllop live också Lycka till hälsningar Korallis.
KatjaB skrev 2010-02-16 20:44:28 följande:
Förresten, ang. det här med tv4 och bröllopsprogrammet. De frågade ju oss och vi funderade på att det kunde vara en kul grej, om man inte lägger så mycket vikt vid det, mest skoj. Men ju mer folk skriver här på bt i trådarna om just programmet, så blir jag mer och mer velig. Jag hade inte bilden av att det skulle vara någon form av catfight eller smutskastnings-tv.. men folk reagerar så starkt över hur de absolut inte skulle ställa upp.. alltihop börjar ge lite magont, från att ha klurat på saker som att hoppas festen blir kul, eller att vi hinner med allt som ska fixas, så tänker jag mest på hur det blir med tv där, om de framställer vårt bröllop på något helt annat sätt som de själva valt att så ska vårt bröllop vara.. om ni förstår hur jag menar. Eller att man blir ledsen om man sen får höra riktigt elaka kommentarer i efterhand på tv.Vad tycker ni tjejer? Vi har inte bestämt oss helt utan tänkte att vi får klura lite, kände mest för att ventilera lite nu.. vet inte vad jag ska tycka