Inlägg från: Korallbruden |Visa alla inlägg
  • Korallbruden

Juli 2010

Sara: Det kommer att gå bra

Ceke: Kör på med stenar. Det är aldrig fel med lite glitter.

Ikväll har jag varit ute och fyndat Ikealakan för 80 personer och några mysiga filtar för folk som vill vara ute på kvällen. Kommer att bli bra. Nu är grunden för dukning klar. Skulle behöva köpa 30 ikealakan till.

Är det någon som har 30 rena Ikea lakan att sälja så inboxa gärna mig

• Korallbruden

Välkommen

Sophie100710 skrev 2009-12-14 21:53:39 följande:
    hej, gifter oss den 10 juli och vill gärna hoppa in i tråden:)
  • Korallbruden

Nu börjar du ju bli riktigt rolig. Klockren!!!

kece skrev 2009-12-14 23:17:02 följande:
    www.slutet.se/
  • Korallbruden

Skall gå in och hjälpa er med att rösta. Håller tummarna.
    Mrs Opp skrev 2009-12-15 20:50:05 följande:

Katja: vi är brudpar A.
  • Korallbruden

Tänkte också försöka mig in på ebay men har bara varit inne och kollat läget än så länge. Vad har du tittat för väskor?

Idag skall jag ut på stan med min andra tärna och testa olika klänningsmodeller. Skall blir rolig.

Ville bara titta in och önska alla en fortsatt trevlig dag i julstöket.

• Korallbruden

aikidoaasa: Grattis till lokalen.

Ceke: Skona blir bra. Hur lång leveranstid har dom?
    Håller med att det är kul med bilder... sitter också och undrar hur ni alla ser ut

Katja: Jag håller tummarna för din dator. Det är nästan som ett litet handikap när de går sönder.

Roses:Vi tror att vi har hittat rätt klänningar. Tanken var att hitta två olika modeller som fungerar ihop. Mina tärnor är väldigt olika personligheter och har två helt olika kroppsformer så det är inte läge för samma typ av klänning. Vi skickar bilderna till Kina och beställer dem i samma färg då jag ej har en budget på 2.700 kr per klänning och de modellerna vi önskar inte går att hyra. Båda klänningarna finns i mitt galleri.

Vi har varit i alla butiker från Hallonbergen till Södermalm. Jag upplever att butikerna Bröllopssviten i Hallonbergen, den på S:t Eriksgatan (vad den nu heter) Högtidskläder på Söder och Brud och fest samma gata gav en mycket hög service till mina tärnor och de var mer än nöjda. I de andra butikerna var inte servicen så hög... "det var ju bara tärnklänninngar" som skulle testas. Vi hade inte bokat någon tid i någon av butikerna innan vi gick dit.

• Korallbruden

Är det fler än jag som känner att ibland står all planering still och inte har en aning vad nästa steg kommer att vara...

• Korallbruden

Vad skönt att inte vara ensam mitt i alla tankar, planeringar, handlande och kännande...

Hjärnan är en aning konstig... frågan: vad önskar du dig till jul? och hjärnan vill svara: en snygg brudslöja, la perla underkläder till bröllopet, 15 höga ljusstakar ( när i h-vete skall jag anväda dom igen??? 3-4 st vore kanske bra en inte 15 st!!!)m,m. jössös vad skadad jag har blivet av detta. Dax att tänka tillbaka i gamla banor igen... Tomten jag vill ha .... och inget som har något med bröllopet att göra. OK!

Finns det någon klinik man ja checka in på efter den 3/7 2010 för avvänjning... eller är det därför alla börjar skaffa barn?

Jag bara undrar.../Korallbruden.

• Korallbruden

TälskarM: I min presentation hittar du hur långt vi hunnit och välkommen in i tråden!

Vad bra att fler delar har blivet klara under julhelgen för er alla.

Vi är glada! Den planerade bröllopsresan till en camping i Falun... det var ungefär så långt vi hade råd med ... se ut som den blir till en annan destination. Phuuuu... Tack tomten! vi har börjat tala om Paris eller kanske med några vinområden... vi får se.. känns i alla fall mer upplyftande än en campingplats Vännerna har däremot taget campingidén tillsig så vi kanske får det i present av dem man vet aldrig

Svar på tråden Juli 2010