Inlägg från: Korallbruden |Visa alla inlägg
  • Korallbruden

Juli 2010

KatjaB skrev 2010-01-06 19:07:31 följande:
    Nu vill jag ha åsikter, vilken sida är finast/snyggast? www.mywedding.com/simonkatja/simon-katja.weddingannouncer.com/Ni får ha överseende med nåt stavfel mm, de är inte helt klara än
    Katja! Jättefina hemsidor. Den första är grymt bra! Jag röstar på den för den kändes så mycket mer genuin och inte så lik många andra. Bra jobbat Underbara barnbilder
  • Korallbruden

Börjar känna mig som en bridezilla igen Har bokat hår och smink redan under nov-dec förra året. Smink blir ett säkert kort. Kommer att få ha Lancomes egen makeuppartist men hår blir ett wildcard... skall till Rinkeby och sätta upp håret... Hade en dröm om att gå till Mikas men vill inte betala 4.600 på Mikas för hår och smink + 3400 för mina tärnor totalt 8.000 kr för hår och smink. Kändes galet för EN dag. Började titta på Björn eller Bobby men fick börja lugna ner kostnaderna så blir inte frisyren bra så gömmer jag den under slöjan

Katinkaa: Vart och vilka butiker skall du åka och prova i? Hoppas du hittar det du önskar dig

• Korallbruden
    CeKe skrev 2010-01-07 23:21:58 följande:
    Ojoj, det börjar låta som att den här tråden efter bröllopet kommer byta namn från juli 2010 till mars-april 2011
    Vi behöver inte döpa om det... vi kan flytta den till "familjeliv"´s sidan hört rykten att flera har funderingar på att starta fabriken...
  • Korallbruden
    sigma skrev 2010-01-07 22:43:24 följande:
    Jag har köpt brudklänning idag!!! =)
    Grattis Sigma jag är lika nyfiken Har du bilder?
  • Korallbruden
    CeKe skrev 2010-01-07 23:58:02 följande:
    ojoj, så jag behöver inte BT-avgifta mig sen då?? Skulle verkligen behövas!! bara att byta drogen mot nästa: familjeliv. Haha
    Jag är i solklart behov av avgiftning...tror att det fixar sig med att börja jobba på måndag. Familjeliv får vänta... vi startar verkstaden efter bröllopet men den sidan verkar mer hysterisk än denna .

Väntar på menyförslag från företaget som skall göra vår mat + tårta. Kan vara så att jag har hittat tårta för 10-15 kr biten + hyra av tårtställning. Jag återkommer och berättat om allt går ihop sig.
  • Korallbruden

Katinkaa: Den klänningen har jag sätt till salu på på BT och samma tjej har haft den på Blocket. Ta en koll och se om den finns kvar

• Korallbruden

Katja Vilken grymt bra sida. Du har just givet mig mina plaseringskort och servettvikning. Tack så mycket. Jag här galen i hjärtan. Har dem i min förlovningsring, tänkte ha ett i min bukett och nu har hittade vi några till... Har ju tänkt en dukning i rött och vitt med inslag av blått. Toppenbra

• Korallbruden

Jag förstår hur du känner dig. En av mina tärnor är den bästa toastmastern man kan tänka sig. Hon tackar med glädje ja och har hittills varit kanon och jag vet om att hon kommer att klara detta "bäst av alla" Mr Korall önskar att en av hans bestman skall vara den andra delen av toastparet. Marskalken är klockren men vet inte om han vågar samt har mycket annat som vi vet att han behöver finnas till för... vill helst att vi tar någon annan... det är synd för vi vet att han skulle var så perfekt med min tärna och underbar i den rollen och tillsammans skulle det bli exakt det bröllopet vi önskar oss. Jag har börjat kolla med en av mina vänner om hon är intresserad men då svarar hon att hon vill vara tärna också... har inte råd med tre tärnor då jag lovat dem allt stå för alla kostnader. Klänning, hår och smink. Skulle gärna villa ha alla tre men det går inte. Tursamt är det ju en tid kvar och det brukar lösa sig till det bästa. Håller tummarna för att det gör det för dig också Källerudd

• Korallbruden

Försöker ta mig i kragen och gå ner en 5-7 kg till bröllopet... har väldigt dålig karaktär när det kommer till coooooockkkkkiiieeesss(kakmostret)...rödvin och goda ostar... för att inte tala om choklad... har tränat julen igenom men har slöat till sista veckan... skulle också behöva hitta ett bantningsprogram för att få lite verkan Tycker ni alla låter så jätteduktiga så jag får dåligt samvete mot mig skälv...

Svar på tråden Juli 2010