• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • KatjaB

vi har ju två knoddar redan så det blir nog inga fler. Två barn o hund känns lagom

Pratade igen med tv4 och nu när jag fått lite mer info så känns det faktiskt mycket bättre och bara roligt igen att vara med. Sådär som det ska kännas!
    Så de skulle intervjua oss också i Örebro, vet inte när man spännande iallafall.

På "skaffa saker till bröllopet"fronten har jag nu örhängen jag eventuellt ska ha. Ett par runda "pluppar" från baglady i silver med små strasstenar över hela kulan. Enkla men lite glittriga. Tycker de är fina, kan bara inte bestämma mig för om jag ska ha dessa eller pärlörhängen. Pärlor känns ju mer vintage.. men dessa är ju lite mer glamour kanske

• periwinkle
    Korallbruden skrev 2010-02-19 09:08:56 följande:
    Hur många tänker skaffa barn efter bröllopet?
    Tja, _nån gång_ efter bröllopet, men inte på en gång.
  • rosesarered

Jag har också funderat på att det i värsta fall blir en tomhetskänsla efter bröllopet. När man planerat och längtat så länge.. Men jag tror att man får vara förberedd på en liten dipp, lite "dagenefterjulafton" känsla över det hela. Med den stora skillnaden att julafton återkommer varje år

Vi planerar inte att skaffa barn direkt efter bröllopet. Känner mig ganska kluven till när det är rätt tillfälle att skaffa barn. Just nu känner jag mig för ung för barn men å andra sidan har vi varit ihop ett par år, vill ha barn och min sambo är den jag vill ha som pappa till mina barn. Kanske om 2-3 år när jag/vi börjar känna det riktiga suget

Ni som redan har barn, hur gamla var ni när ni fick ert första barn?

Nu har jag lagt bilder på våra inbjudningar i galleriet om nån vill kika

• sarahkka76

Nu har jag varit på stan och köpt 2st svarta och 2st lila handdukar som vi ska på båda toaletterna i lokalen. Hur många handdukar ska man ha närman är ca 50st? Räcker det med 4?

Köpte även silver pappersservetter. De var billiga så jag tänkte jag skulle passa på. får se hur de passar ihop med resten av dukningen. Annars kanske man kan ha de till brudskålen.

• Tokisen

Jag va 24 när jag fick min dotter och han va 29, nu e vi 29 och han 34.

rosesarered skrev 2010-02-19 16:56:02 följande:
    Jag har också funderat på att det i värsta fall blir en tomhetskänsla efter bröllopet. När man planerat och längtat så länge.. Men jag tror att man får vara förberedd på en liten dipp, lite "dagenefterjulafton" känsla över det hela. Med den stora skillnaden att julafton återkommer varje år
    Vi planerar inte att skaffa barn direkt efter bröllopet. Känner mig ganska kluven till när det är rätt tillfälle att skaffa barn. Just nu känner jag mig för ung för barn men å andra sidan har vi varit ihop ett par år, vill ha barn och min sambo är den jag vill ha som pappa till mina barn. Kanske om 2-3 år när jag/vi börjar känna det riktiga suget
    Ni som redan har barn, hur gamla var ni när ni fick ert första barn?
    Nu har jag lagt bilder på våra inbjudningar i galleriet om nån vill kika
  • Juli 2010

Våra planer är nog att vi ska försöka bli gravida med nr 2 efter bröllopet men, sen vet man ju inte hur det går...tyvärr går det ju inte bara att sätta in en beställning

• Tokisen

D hade varit väldigt smidigt

Juli 2010 skrev 2010-02-19 17:21:25 följande:

Våra planer är nog att vi ska försöka bli gravida med nr 2 efter bröllopet men, sen vet man ju inte hur det går...tyvärr går det ju inte bara att sätta in en beställning
  • sarahkka76

juli: ja, beställning hade varit en bra sak för en annan som fick kämpa i 3 år med 2 mf i bagaget. Men snart så, är den ute

• CeKe

sarahkka76: Usch, sånt borde ingen behöva gå igenom!

• sarahkka76

CeKe: det har varit en pärs faktiskt men nu är vi lyckliga att vi äntligen har lyckats. Man blir inte yngre direkt och vi hoppas på att vi kan få ett syskon också så småningom.
    Vi trodde också att det var bara att sätta igång, men tji fick vi! Det är trots allt 10% av befolkningen som har svårt att bli gravida. Som tur det är så kan de flesta "beställa" barn och slipper gå igenom den processen vi gick igenom.