• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • källerudd

Nänstan så jag funderar på att ta en paus jag oxå..M2b sa något om myckt tid framför datorn igår :S Men får försöka begränsa det till när han inte är hemma..vill ju vara kvar =)

Nu har vi iaf bestämt oss för att ta en av tomterna som vi blev erbjudna..skönt att entligen ha fattat det beslutet..men nu måste vi ta tag i att välja hus..måste börja bygga inom 6 måndaer...så bröllopsplanerna står lite tillbaka kan man säga

men jag kikar som sagt in ändå.

• Kärleken9

Jolly: Välkommen tillbaka då du känner för det igen.

Källerud: Grattis till stora besluet. Kanske kan va bra att styra tankarna på annat än bröllop med, önskar nästan jag hade det.

Katjab: Skulle aldrig ställa upp i sån tv, man vet aldrig hur de vinklar det och man vill ju som ha koll på det mesta den dagen. Skulle bara bli stressad och inte kunna njua av dagen. Men det är jag det, ta en stor funderare och kom fram till något tillsammans. Kanske rådfråga andra runt er, som också ska vara med på ert bröllop. *Lycka till!*

Håller med vår tråd är BÄST!

• KatjaB

Jo, vi ska klura, o kolla av med gästerna vad de tycker. Skulle det vara jobbigt, vågar de inte hålla tal då, osv.. Vi får se helt enkelt.
    Fick svar från hyr-stället nu med offert på allt vi behöver hyra, stoalr bord o lite annat. Verkar bli billigare än jag trodde. skönt!

• KatjaB

hahah, det där med sockerbitarna har jag också garvat åt en del.. eller att man skulle ha näsdukar med brudpar på till alla gäster. vet inte om alla är förkylda eller kommer gråta halvt ihjäl sig under vigseln men det känns lite overkill.. för att inte tala om dasspappret med brudpar.

• Kärleken9

Katja: Ja det kan ju va snällt att fråg, och förbereda alla på allt innan så det inte bara står där ett tv-team vid ankomsten till kyrkan. Hur kom det sig att de kontakta er, eller har jag missuppfattat och du/ni har sökt er till programet.

Jag kan iof tycka lite såna detaljer, med måtta, kan va lite skoj. Tycker det är mer galet med klänningar, skor, presenter till gäster etc för MYCKET pengar kan bli to mutch. Men lite små saker det tycker jag kan va skoj. Tur vi har olika smaker brudar och att det finns nåt till alla.

• KatjaB
    Kärleken9 skrev 2010-02-17 11:58:25 följande:
    Katja: Ja det kan ju va snällt att fråg, och förbereda alla på allt innan så det inte bara står där ett tv-team vid ankomsten till kyrkan. Hur kom det sig att de kontakta er, eller har jag missuppfattat och du/ni har sökt er till programet. Jag kan iof tycka lite såna detaljer, med måtta, kan va lite skoj. Tycker det är mer galet med klänningar, skor, presenter till gäster etc för MYCKET pengar kan bli to mutch. Men lite små saker det tycker jag kan va skoj. Tur vi har olika smaker brudar och att det finns nåt till alla.
    jo jag gillar också detaljer, sen fastnar man ju för olika saker såklart

Nej, de skrev på min blogg först o frågade.. de hade hittat dit på nåt vänster.. härifrån kanske?
  • sarahkka76

Här skrivs det för fulla muggar
    Nu har vi varit på gården och tittat på hur vigseln ska gå till. Nu är jag säker på att vi får plats på övervåningen om det nu skulle regna, inklusive solister och vigselförrätare. Men som sagt i första hand kommer vi att ha den utomhus.
    Så nu kan jag andas ut igen! Pust!

• KatjaB

härligt! skönt att det löser sig så, men hoppas det är sol förstås

sarahkka76 skrev 2010-02-17 12:20:31 följande:
    Här skrivs det för fulla muggar Nu har vi varit på gården och tittat på hur vigseln ska gå till. Nu är jag säker på att vi får plats på övervåningen om det nu skulle regna, inklusive solister och vigselförrätare. Men som sagt i första hand kommer vi att ha den utomhus.Så nu kan jag andas ut igen! Pust!
  • sarahkka76

Katja: ja, om man ändå kunde beställa väder