• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • KatjaB

ja jo.. eller så framställer de mig som världens bridezilla, haha

jaja, vi får se, vi vill att festen ska bli lättsam och kul också. inte att folk inte vågar hålla tal för att de blir filmade.. där kan det nog bli lite partydödare kanske. Annars så är det ju som du säger säkert ingen fara.

Vad sköna ni är här i tråden!

• KatjaB

oj, klickade för snabbt.. skulle säga att vår tråd är en skön motvikt till ibland smått hysteriska bt

• Korallbruden

Hur långt är det inte till påsk skulle du ångra dig eller känner abstinensen komma så har jag givet upp på att försöka låta bli att logga in .... har hört att de första dagarna är värst vi finns här när du saknar oss!!!

JollyO skrev 2010-02-16 21:48:27 följande:
    Eftersom jag inte kan låta bli att sitta inne på bt mm flera timmar om dan ska jag ta lite fasta från det nu. Vi ses till påsk (om jag håller ut så länge) eller kanske någon gång däremellan. Hoppas att det mesta är färdigt då Kram kram brudar!
  • Korallbruden

Jag skall inte anmäla oss för jag är en ganska hemsk tävlingsmänniska tror att både trädgårds- och bilfonden hade gått in i bröllopsfonden och att det hade blivet ett enormt fokus på detaljer från min sida. Hade tappat fokusen på stora kärleken och personen Korallbruden utan enbart projekterat tv-bröllop. Kan du frånse tävlingen så varför inte vara med och få njuta av andras bröllop live också Lycka till hälsningar Korallis.

KatjaB skrev 2010-02-16 20:44:28 följande:
    Förresten, ang. det här med tv4 och bröllopsprogrammet. De frågade ju oss och vi funderade på att det kunde vara en kul grej, om man inte lägger så mycket vikt vid det, mest skoj. Men ju mer folk skriver här på bt i trådarna om just programmet, så blir jag mer och mer velig. Jag hade inte bilden av att det skulle vara någon form av catfight eller smutskastnings-tv.. men folk reagerar så starkt över hur de absolut inte skulle ställa upp.. alltihop börjar ge lite magont, från att ha klurat på saker som att hoppas festen blir kul, eller att vi hinner med allt som ska fixas, så tänker jag mest på hur det blir med tv där, om de framställer vårt bröllop på något helt annat sätt som de själva valt att så ska vårt bröllop vara.. om ni förstår hur jag menar. Eller att man blir ledsen om man sen får höra riktigt elaka kommentarer i efterhand på tv.Vad tycker ni tjejer? Vi har inte bestämt oss helt utan tänkte att vi får klura lite, kände mest för att ventilera lite nu.. vet inte vad jag ska tycka
  • KatjaB

haha, ja det kanske är risk för sånt
    Dock så har vi ju en budget som inte är så givmild med extra utgifter, så det sätter väl stopp lite för att man svävar iväg alltdör mycket.. med typ duvor som färgas i temafärgen och svanar i trädgården

Korallbruden skrev 2010-02-16 21:59:31 följande:
    Jag skall inte anmäla oss för jag är en ganska hemsk tävlingsmänniska tror att både trädgårds- och bilfonden hade gått in i bröllopsfonden och att det hade blivet ett enormt fokus på detaljer från min sida. Hade tappat fokusen på stora kärleken och personen Korallbruden utan enbart projekterat tv-bröllop. Kan du frånse tävlingen så varför inte vara med och få njuta av andras bröllop live också Lycka till hälsningar Korallis.
  • Korallbruden

Apropå duvor i färgtema så får man inte glömma sockerbitarna i färgtema med förhand pålimmade strösselhjärtan dom har blivet det stående skämtet i sthlbrudarträff tråden.

• CeKe

Haha, helt underbart! Skulle vilja se Keces min om jag på allvar kom o föreslog att vi skulle ha nåt dylikt!

• Korallbruden

Jag skrattar gått åt tanken att någon sitter med sockerlim och pincett och petar bort de lila strösselhjärtanen och enbart tar de rosa och fester dessa på en vit sockerbit...tänk om något hjärta skulle ramla av på den stora dagen... inte bra!!! Känner att där går en bridezillagräns.

• Mrs Opp

Katja: Jag håller med korallbruden, tror ni att ni klarar av att fokusera på vad ni vill ha och inte låta det bli en stresskälla så kör! Det är ju en kul grej! Blir ju ett kul dokument av dagen också. Låt inte andras tankar om det påverka er, varken före eller efter.

Jolly: Nu ser du nog inte det här...men måste säga att det låter som ett sunt beslut att ta en liten paus om det är så du känner. Vi kommer att sakna dig dock.