Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

Juli 2010

Fina! Menar inte att vara en språkpolis nu, men ska det inte stå "sjunga en sång" till höger?

Tokisen skrev 2010-01-31 19:00:00 följande:
    NU så, jag hade tydligen inte lagt till den
    Vi måste köpa mer bläck till skrivaren så vi kan skriva ut alla, kom på det igår när jag skulle skriva ut en grej och texten blev rosa/orange/grön

Min syrra hintade igår om att de minsann redan bestämt vad de ska hitta på till möhippan. Hon avslöjade förstås ingenting och jagär sjukt nyfiken!
  • KatjaB

aj då, då skulle jag inte ha sagt nåt ;) Men det tänker man väl inte på, man blir ju bara jätteglad för att få en så fin inbjudan.. och att man själv är bjuden

Tokisen skrev 2010-01-31 19:45:06 följande:
    jo, d ska det nog, skyller på min dyslexi Dem e redan skickade så d får vad vilket som, sen e d inte säkert alla e felstavade, jag va helt förvirrad efter några stycken
  • KatjaB

Vad fina och kul design.. har ni gjort dem själva eller beställt?

JollyO skrev 2010-01-31 20:21:44 följande:
    Nu har jag lagt upp bilder på inbjudningarna. Tagna med mobilkameran... Lite suddigt men det är bra för då behöver jag inte sudda ut texten. Jag är så nöjd!
  • KatjaB

Vi upptäckte rätt snart också att det blev snett och vint, så ungefär hälften är lite olika och lite lite vinda. Andra häften fick Simon idén att använda en bättre mall som var hårdare och klippte ut med, så andra hälften blev mer exakta. Han tog ett papper i rätt mått istället för en av de redan klippta bitarna.
    Först tänkte jag att jag skulle sy om de som blev sneda, men jag skiter nog i det.. det tar ju sån tid.

CeKe skrev 2010-01-31 20:55:19 följande:
    Jätteläckra inbjudningskort JollyO! Verkligen orginella!Jag har börjat sytt Höhö, vilket jobb. Inte så att lakanstyget är "rakt" heller.. om man sliter isär tyget (eller vad man nu kallar det) blir det ju riktigt snett o vint =) Och det märkte jag först efteråt. Haha, jaja, det behöver inte bli perfekt och det blir rätt hyfsat ändå. Snart 15 sydda!KatjaB: blev dina som du hade tänkt det? för mig blir det både lite olika storlekar (några cm hit o dit) och former.. men det duger!
  • KatjaB

man kan ju göra lite sidor på datorn bara men inte skriva ut det.. då har man ju möjlighet att ändra, ta bort och lägga till.. själva fodralet kan man ju göra förstås

• KatjaB

Vad tycker ni om dessa till bröllopsdagen? Eller är det snyggare med klassiska pärlor?

www.timi.se/&PHPSESSID=2e59fd5bee7e38db33ddb4d37702a89d
    www.timi.se/&PHPSESSID=2e59fd5bee7e38db33ddb4d37702a89d

• KatjaB

äsch, länkarnas funkade ju inte, gå in på juicy cocktail silver och titta på ros-örhängena som heter bud och halsbandet som hör till

• KatjaB

ja de var syngga, gillar framförallt örhängena. Annars hade jag tänkt på pärlor, men det kanske blir för mycket med klänningen o allt.

• KatjaB

Nu säger simon att smyckena känns tantiga.. jahapp.. det är de väl inte? det är väl ändå mer "tant" att ha pärlor egentligen.

• KatjaB

runda bord är ju riktigt fint, S var lite svårövertalad dock så vi ska ha långbord istället.

Fick hem mina favoraskar idag så nu har jag fullt med superlim på alla fingertoppar. Har suttit och limmat sidenband på alla, tänkte att superlim skulle vara enkelt att använda men nu har jag gett upp och köper limstift imorgon istället. Fint blir det iallafall

Svar på tråden Juli 2010