Juli 2010
ursäkta alla stavfel.. trött o otålig
ursäkta alla stavfel.. trött o otålig
i tv4:as nya program fyra brollöp.. finns reklam här på bt om det. Typ som halv åtta hos mig men 4 brudar får gå på varandras bröllop, o så röstar de på den som var bäst o de vinner en lyxrea. Kort och gott De skulle ha väldigt blandad kompott på vad det är för bröllop och budgetar.
Ja, jag hade nog inte sökt själv, men de hörde av sig och var så engagerade och hon jag pratade var riktigt trevlig så då kände vi att ja, varför inte.
fick förresten avin nu att min ring har kommit!! o så mailade de o frågade om de fick lägga upp min ring på hemsidan, de hade fotat den. vill ni se så är den på framsidan på titanringar.com/index.html
Kul att få tjuvtitta, har ju inte hämtat ut den än
ja det är den med rosa bakgrund
korallbruden: många tar nog såna priser, vi fick liknande förslag. Tycker det är dyrt, så vi har sagt att vi ska försöka få tag på billigaste alternativet, o så får folk lämna intresseanmälan och då betala sin egen resa, det kommer vi inte ha råd att bjuda på utan att få skära in på mycket annat, o det vill vi ju inte.
ceke: costa lota money vilka härliga bidrag ni fått
jo, huvudsaken med hippan är ju att man får ha en kul kväll med tjejerna. (hoppas de kommer ihåg en killkompis till mig också som säkert vill vara med.
Bara man inte känner sig mest bortgjord och att man har ångest över hippan, så blir det nog bra. Men jag tror nog att mina vänner och systrar känner mig tillräckligt väl för att veta vad jag gillar o inte gillar också
Skönt med fredag! Vi har ju varit lite halvkrassliga men jag har ändå jobbat på, nu är det äntligen snart helg och så ska vi fira svärfars födelsedag imorgon. Ikväll blir det fredagsmys med god middag
vet inte om vi ska skriva klädkod eller inte, har ju ett tema med 30-40-talets hollywood och har skrivit att om folk vill och tycker att det är kul får de gärna anamma stilen som är temat för festen. Vet inte om man ska skriva kavaj ändå, ellr kostym.. känns lite dubbelt och folk fattar väl att de ska vara uppklädda ändå?
sajberpillan: kul att det händer mycket Har ni valt ring än?