Juli 2010
oj, klickade för snabbt.. skulle säga att vår tråd är en skön motvikt till ibland smått hysteriska bt
oj, klickade för snabbt.. skulle säga att vår tråd är en skön motvikt till ibland smått hysteriska bt
haha, ja det kanske är risk för sånt
Dock så har vi ju en budget som inte är så givmild med extra utgifter, så det sätter väl stopp lite för att man svävar iväg alltdör mycket.. med typ duvor som färgas i temafärgen och svanar i trädgården
Jo, vi ska klura, o kolla av med gästerna vad de tycker. Skulle det vara jobbigt, vågar de inte hålla tal då, osv.. Vi får se helt enkelt.
Fick svar från hyr-stället nu med offert på allt vi behöver hyra, stoalr bord o lite annat. Verkar bli billigare än jag trodde. skönt!
hahah, det där med sockerbitarna har jag också garvat åt en del.. eller att man skulle ha näsdukar med brudpar på till alla gäster. vet inte om alla är förkylda eller kommer gråta halvt ihjäl sig under vigseln men det känns lite overkill.. för att inte tala om dasspappret med brudpar.
härligt! skönt att det löser sig så, men hoppas det är sol förstås
rosesarered: ja,det har du ju rätt i Vi ska fundera iallafall, och så ska vi ju ha en till intervju med dem senare och då får man kanske en känsla för om det är nåt för oss eller inte. Viktigast är ju också att gästerna känner sig bekväma med det.
ja, det är lite på egen risk att skriva vissa saker här, just brudöverlämning är väldigt omdebatterat här.. säkert mer omdebatterat än någonstans i hela världen
tokisen: vad bra
ceke: jo, det som är trist i många trådar är att allt känns dessutom så återkommande. Samma personer kommer med samma slagord.. lite som en gammal historiebok.
jag har också tänkt på att man nog får en tomhetskänsla sen när man inte fördriver så mycket tid med att planera, men att ha en ny tråd är ju jättebra Så kan vi fortsätta hålla kontakten o så måste vi ju alla berätta om våra bröllop som varit såklart!
Vi kom förresten undan billigare än vi trott med att hyra stolar o bord o lite annat, så vi har kollat lite på en veteranbil nu från vigseln. Hur är det nu, brukar man komma till vigseln i den också, eller är det bara från vigseln?