tack för alla svar känner mig lite mindre hispig nu och som att jag faktiskt har rätt..
Nej, klänningarna ska ju beställas typ nu, o hon hade nog tänkt gå ner nåt kilo innan vi skulle måtta. Men det har ju inte varit något tal om vad det skulle vara för klänning, förrän nu då.. skrev till henne men hon har inte svarat o jag blir lite matt på detta jagande. Sen så kan ju säkert den andra klänningen vara jättefin, det är inte det. Men den är lite väl arbetad för att vara tärnklänning, blir dyrare o trots allt inte det vi tänkt från början.
O jag vill ju inte framstå som en av de där hysteriska brudarna som kräver hur mycket som helst av sina tärnor, för det är ju verkligen inte så. Men jag tycker ändå att allt det här ska vara kul, att det kanske inte borde vara så jobbigt att vara någorlunda intresserad av något som har med bröllopet att göra istället för att bara krångla och ändra sig hela tiden. Hon skulle ju först vara toastmaster också men ångrade sig.
Jag vill ju att det här ska vara kul för dem, att de mest ska vara ett stöd o sällskap under dagen D, men allt det här krånglet förtar ju en hel del. Trist!
Men, nu ska jag slita mig, datorn håller på o klappar ihop så det funkar bara i felsäkert läge, och så ska jag väl duscha o så.. ska snart iväg o träffa tv 4.