Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

Juli 2010

Åh nej.. det läcker vatten in från takfönstret i vardagsrummet så tapeten under är alldeles blöt och helt förstörd. Visserligen är det ju en hyresrätt så det står väl hyresvärden för förstås, men känns ju rätt drygt ändå.. o så blir man lite orolig för att få vattenläckor på fler håll, har många takfönster

• KatjaB

jo kanske det. hade en liten liten klick med vanligt limstift kvar så jag testade en ask med det o det blev faktiskt bra. Superlimmet går ju det med men man får ju varaså jäkla snabb och inte fastna med fingrarna. Så resultatet blev ju bra men det tar så mycket längre tid än med annat lim som inte är så bökigt att jobba med.
    Ska köpa nåt idag o fortsätta. Men jag är väldigt glad över att de blev så fina iallafall. Har gjort rosetterna för sig som jag klistrar fast ovanpå istället för att göra "riktiga" rosetter, så att alla blir likadana och snygga.

Kärleken9 skrev 2010-02-03 10:20:37 följande:
    Tokisen: TACK!!! Måste jag kolla upp var ju tokbilligt!!! Katja: NEJ!!! Funkar inte sånt lim som ser ut som tippex fast på rulle, förstår du hur jag menar nu? Jag använde dem för att klistra fast dekor på framsidan samt inlagorna, hur smidigt som helst. Idag har jag lagt alla inbjudningarna på lådan! Känns pirrigt och roligt. Spännande att se hur reaktionen ser ut. Troligen ÄNTLIGEN! :-P
  • KatjaB

Vet ni vad!! Fick ett mail nyss från bröllopsguiden, jag har vunnit ett bostavssmycke (halskedja med hänge i vitt guld o briljanter)!!!!

helt sjukt, jag som inte ens brukar vara med i tävlingar med motiveringen att jag aldrig vinner iallafall www.brollopsguiden.se/utlottning/index.php

• KatjaB

Tack Det roliga är att ajg tänkte skita i att tävla för Simon skulle kolla busstidtabell och hade lite bråttom, så han skulle ha datorn. Men eftersom jag ändå fyllt i hälften så tävlade jag klart. Tänk om jag hade struntat i det..

Korallbruden skrev 2010-02-04 11:51:00 följande:
    Grattis
  • KatjaB

vi har också handlat mängder av saker till bröllopet från ebay. favoraskar, sidenband, mancehttknappar i silver (35 kr inkl. frakt) hatt till simon, diamantkonfetti.
    Nu igår fick jag hem ett paket men det var inte til bröllopet utan två sjuksköterske outfits.. mina systrar har tagit examen som sjuksyrror och istället för bara sedvanliga blommor tänkte jag att det skulle vara kul med nåt som hade temat sjuksyster. Lite kul grej bara, men billigt! Tror att de gick på 11 kr per st plus frakt

• KatjaB

jollyo: kul att gå på vigselsamtal

periwinkle: vilka ringar från titanringar har ni tänkt er?
    Vi har ju både förlovningsringar o vigselring därifrån.. superfina ringar o bra service där!

• KatjaB

nu har jag lagt in bilder på favoraskarna jag köpte på ebay och suttit o limmat band på..har tom lyckats limma ihop två fingertoppar vid ett tillfälle men nu efter en del limångor, en harang svordomar och lite torra och fnasiga fingrar är de klara
    bilden blev lite suddig, men orkar inte ta en ny

• KatjaB

tack såg en bild i en bröllopstidning med banden sådär o gjorde likadant. Ser ju lite festligt ut att inte ta loss banden

nollåtta: vi mailade bara till kommunen, till den person som bokar vigselförrättarna och hon bokade åt oss. Så det var ju snabbt avklarat

Svar på tråden Juli 2010