Smålandsbrudar!
Några ifrån kalmar län eller övriga orter som oxå ska gifta sig under 2010?
Några ifrån kalmar län eller övriga orter som oxå ska gifta sig under 2010?
Jättefin klänning och ett bra pris, det e ju inte billigt att gifta sig!
Har ni bestämt musiken än, ska ni ha band eller dj?
Låtar i kyrkan osv?
Majbrud: Ja jag håller med dig. Det är först nu som vi har börjat ta tag i saker på riktigt..tänker hela tiden att det är så långt tid kvar..
Stressad blir man när man läser trådar som ex. hösten 2010
Sophie100710: Låtar till kyrkan och underhållning till festen har vi inte hunnit med än..Tror jag vet vem jag vill ska sjunga under vigseln men låtar jag har ingen aning om. Några tips på bra låtar?
www.garamaj.se/index2.htm
Gå in på denna sida o skåda min drömklänning, sidan 2 "Grande"
Men ack såå dyr och säljs bara i sthlm:(
och sidan 3 "Danna" :)
Jättefina klänningar!! Trist bara att de ska vara så dyra... =( Har du tittat något på millybridal eller landybridal? Där finns jättefina, billiga klänningar som du får måttsydda?
Vi har nästan bestämt vilka sånger vi ska ha i kyrkan och så har vi pratat om att ha spotify på datorn på själva festen.. Blir inte så mycket folk så ett helt band känns lite för mycket ;) Har pratat med två vänner som kanske ska spela och sjunga i kyrkan, de skulle testa låtarna och se om de kunde sjunga dom bara =)
Jättefina klänningar
Har du varit i Växjö och kollat än?
Majbrud; Har kollat lite påmilly men inte på den andra, tack för tipset:)
Vilka sånger blir det då om man får fråga?
Vi har bestämt en låt och att två av mnina systrar ska sjunga!
Hur många blir det på ert bröllop då? Vi blir nästan 90 pers så vi ska ha en dj (som e bokad:)
Spotify blir ju jättebra, bara att skapa och ordna listor först och sen är det klart..blir ju billigt om inte annat...kanske man skulle ha igentligen..hmm tål att fundera på!
Marregus; Ja visst är de fina, tycker alla e uuunderbara:)
Har inte varit i växjö än, har ingen tid så här innan jul (har knappt köpt mina julklappar än:)
Men ska åka i början av januari så får vi se, annars blir det nog den fiiina vackra klänningen som du oxå valt (vilken bra smak du har ;)
Hur mycket kommer ni att betala för er dj? Vi funderar också på att ha men jag vet inte riktigt vad som är rimmligt...
2000:- för hela kvällen och det är ett bra pris tror jag (mannen säger det:)
Ja men 2000 kr låter inte superdyrt, inte för en hel kväll