• VanessaB

Augusti 2010

Även om det är väldigt lugnt nu så startar jag en ny tråd för oss som blir äkta makar i augusti 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 22:34
    7e Lelay; IdaEric; Superstarfia
    14e E o D Tholin; germanbride; Mrs Kay
    21a Varmiz; VanessaB;
    28e cplusj;

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 13:53
    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia

14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay

21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo

28 Augusti
    cplusj

• Svar på tråden Augusti 2010
  • JG x 2

HeRo: åååhhh det vill jag också ha... Men min M2B tror inte att det kommer funka, utan risken finns att vi blir överkörda... *suck*...
    Men men, vi får väl se hur det blir, långt tills dess ju...

• Varmiz

Vi tittade på en lokal till idag, möllebackens våffelbageri men det känns inte riktigt som oss. Lite för trångt och lågt i tak, det blev i vårt tycke lite för bonnit. Däremot kom svärmor med ett förslag och det är att vi är på en väldigt fin festvåning med rättigheter MEN att vi då oxå delar på mellanskillnaden som det blir dyrare jmf med vårt bästa alternativ idag. Det blev genast mkt intressant... Vi har kollat och stället är ledigt så vi kunde preliminärboka! Ska försöka komma dit och kika (jag har varit där men inte sambon) så fort som möjligt.

• JG x 2

Oh, önskar verkligen er lycka till och hoppas att ni hittar en lämplig lokal, där ni får vara precis hur länge ni vill och inte behöver vara ute ur till kl 23...

• Varmiz

JG: Vi är väldigt sugna på detta nya förslag, det känns väldigt lyxig vilket är en dröm som vi hade lagt åt sidan såååå jag tror det lutar hårt åt detta stället.

• HeRo

Var har ni hittat era klänningar?
    Jag börjar få smått panik...., tittar och tittar på klänningar, men ju mer det är ju snurrigare blir det! :-O Vet att jag vill ha med axelband iallafall.... Men sen är jag helt lost.... Hjälp....

• JG x 2

Jaha då får man lämna denna tråden eftersom vi bytt datum... blir inte den 7 augusti pga religiösa högtider i grekland... ändrat datum till den 30-31 juli...

• Superstarfia

Idag har ja suttit och fixat med inbjudningskorten.. ska bara retuschera bort lite namn och tider å så så hamnar dom snart i galleriet.. :)

• Superstarfia

JG x 2 skrev 2010-02-03 14:45:35 följande:

Jaha då får man lämna denna tråden eftersom vi bytt datum... blir inte den 7 augusti pga religiösa högtider i grekland... ändrat datum till den 30-31 juli...
    tycker faktiskt du får vara kvar ändå.. ;)
  • EmmiPemi

Hoppar också på här. Vi gifter oss den 14:de augusti i Västerås!

Svar på tråden Augusti 2010