Det blev visst en 15:e tråd också
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
Muffins - jag har hört att det går att fylla 33 år också.. fniss.. det gör jag i alla fall på annandag påsk..
Men mer sen går inte. 36 t ex är heeeeelt omöjligt!
själv har jag fyllt 29 flera gånger.
nenne: damer fyller ju faktiskt aldrig mer!
Jisses vad skönt det är med en ledig dag! Jag har verkligen gjort inget särskilt, pratat länge med mamma, sovit färdigt, druckit te, o så. Ska lägga mig o läsa deckare tror jag...
Åh. Jag har lånat en ny bok istället för att köpa den på bokrean. Vips har man sparat in 39spänn.
Jag har tagit en runda på AF, suttit i en 30min för att göra ngt som gottlikväl kunnat göra via telefon. Men nä de vill att man ska släpa sig dit istället. Snacka om slöseri med tid!
Idag har jag varit hårmodell. Det är verkligen lyxigt att få hårmassage, en som schampoonerar ens hår och sen föna och forma det till en frisyr. Woohoo, jag har en frisyr som INTE innebär uppsatt hår i en hästsvans. Oj va långt hår jag har!?!
Nu funderar jag på om jag ska gå o träna, duscha o förstöra mitt hår eller njuta det lite till... Haha, det krväs lite för att man ska va lat.
Hmm, här försöker jag börja äta bättre igen, att anteckna allt är grymt men effektivt...
Men då måste jag cyberfika lite istället: ställer in latte, dubbelchoklad brownies och scones!
Åh Anne, du är min ängel. Jag som precis vaknat och funderar på ngt passande till kaffet. *tar n scones med ost o marmelad*
Vassego!
Jag har en andra mycket lugn dag denna helg, förra veckan var hysterisk o nästa lär bli likadan, så det är väl för väl att telefonen håller sig lugn nu... Ska försöka ta tag i mig för att fixa några grejer senare idag... men de kan göras på nätet o innebär inga tider att passa, så det är bra!
Själv har jag tjänat in ca 100kr genom att låna böcker istället för att köpa de på bokrean. Hundra kroner, dä ä mycké du!
Det är inte stora inkomster utan små utgifter man blir rik på, säger de som vet!