Det blev visst en 15:e tråd också
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
Muffins - japp... utan att ens ha tagit mig ut på nåt fik där de serverar latte.....
.. jag är rastlös lattemamma HEMMA... hm....
jag försöker skära ner på latten och har köpt massor med såna babymorötter - projekt bttre liv - synd bara att veckan bjudit på sömnbrist och tärningsbrist
Men så kul att Omsan kom tillbaka en kortis också.
Hej hej =0)
Kaffe, livets dryck. Jag måste ha kaffe och bara för att ni skrev om det så var jag tvungen att gå till vårt äckelkaffe på jobbet och ta mig en kopp. Inte gott men ändå någon form av stimuli i alla fall.
Vad härligt Vickan att Torbertil är ett snällt barn, än så länge :)
Hoppas det fortsätter...
Kram till er alla
Förresten, det HAR varit dåligt med fredagspartyn ett tag.
Något att ta igen i morgon kanske?
Pela - här sitter jag med en kopp STARKT gott kaffe.. hemmakaffe är ju alltid bättre än jobbkaffet! Hemma hos oss tronar inte bara en espressomaskin utan även en kaffebryggare av märket Moccamaster = möjligheterna till gott kaffe är flera!
Och fredagspartaj i tråden - jooorååå inloggad lär jag vara även imorgon!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Woohooo! Fredagsparty! Jag är ledig imorgon och jag är piss-sur så jag lär behöva lite skumpa o skoj.
Jaha, har ni korkat upp nu då? =0) Jag tror dock att jag först tar en kopp från Vickans Moccamaster (en sådan har vi hemma också vilken gör MYCKET gott kaffe)men sen kör vi igång...
Jag ska till läkaren idag så jag kommer sluta tidigt så vi måste komma igång med partyt efter morgonfikat *s*
Komma lite lagom salongsberusad till läkaren måste väl vara helt okey eller hur?
Japp, då kör jag igång i allafall. Korken är ur (gjorde visseligen ett håll i taken men men). Någon som vill ha lite skumpa så här 09.15 på morgonen?
Salongsberusda är alltid bra (dukar fram bubbel o chokladtårta igen)!