• viktualia

Det blev visst en 15:e tråd också

.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

• Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • anne på grönkulla

Haha, hos oss har bara riktigt unga tjejer pennkjolar, för mig ger det associationen av "sexig sekreterare" o ingen över 30 som inte är pinnsmal skulle våga ha det

• anne på grönkulla

Jaha, doktorns dom var iaf inte farligt hård - överviktig men frisk, i princip. Lite extra kollar ska göras, jag har en massa pigmentfläckar o ska få remiss till hudläkare för koll av det på sikt o så.

• MuffinsTönt

Haha, här har jag inte sett nån ung tjej med pennkjolar. Fast jag kanske inte hänger i riktiga kontorställen heller. Jag har också en massa pigmentfläckar. Måste man kolla upp dem?

• anne på grönkulla

Nja, för mig ser det ut som nån som är mer moderiktig än riktigt kostymkorrekt bara, och definitivt pinnsmal.

Tja, jag har låtit ta bort en del pigmentfläckar förut, om de sett konstiga ut eller så - har man mycket eller får besvär kan det ju vara värt det. Men störs du inte av dem så är det säkert ingen fara.

• MuffinsTönt

Åhh. Pom POm POOOOM för Vickan och Trollet lite. Shit, va spännande!!!!

• Pela Pela

Oj oj, undrar om lille Tor-Bertil alias Trollet nu har kommit ut i världen...
    Tänk så nyfiken jag är, det är nästan värre än när min syster skulle få smått =0)

• MuffinsTönt

Uppdatering från granntråden:
    Vicka får nu dropp med värkstimulerande medel. Spännande!!!

• anne på grönkulla

Själv städar jag lite, röjer lite lådor o kollar på OS-repriser... igår hade vi en kompis på middag o gjorde supergod skaldjurslasagne!

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också