Det blev visst en 15:e tråd också
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
Hej igen!
Jo tack Vickan. Livet går i rasande fart, det är typ måndag och fredag hela tiden. Jag hinner verkligen inte med någonting för tillfället. Varken på jobbet eller hemmavid känns det som. Ljuspunkter är dock huset vi köpte i höstas.
Jag mår så gott de stunder jag är hemma...
Ser att Anne snart ska flytta... hem? eller är det något nytt ställe som drar?
Jösses vad klockan går, jag skulle ju åka hem tidigt idag...
Sköt om er och Vickan sköt om Tor-Bertil-magen!
KRam
Pela - jag håller helt med dig. Ända till nu. När jag tryckt på pausknappen och tiden på nåt sätt står still... ytterligt märkligt.
Väntar på Trollets ankomst, är rätt snuvig och tycker att allt är abstrakt och märkligt.
hm....
Och Anne är nog mest på väg hem ja...
KRAM!
men du är inte riktigt 100?
anne på grönkulla skrev 2010-02-09 17:20:03 följande:
Nej så är det ju.
jaha, anmäler mig från huvudstan nu iaf
kort sammanfattning av läget:
Vattnet gick i natt. Vi sov hemma det lilla vi sov. Nu är det dags för BB och undersökning...
SKUMT!!
*vinkar*
Ooooh, lycka till, håller tummarna för dig/er! Massa kram!
Själv har jag haft en fantastisk helg i Bryssel med på tok för mycket god mat. Imorse skulle jag o ta blodprov för en hälsoundersökning, gissar att kolestorolvärdet går i taket även om jag åt sushi o drack te igår kväll o fastade från midnatt. Nu har jag ätit frukost o tycker synd om mig själv, för hur tuff jag än vill vara (o nog verkar) annars så är jag väldigt liten när syster kommer med nålen...
hemma igen... för dåligt med värkar.. men inom 3 dygn är jag mamma... skumt!!