Det blev visst en 15:e tråd också
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
ja idag bara jäser jag tror jag!
Vad skönt att jäsa! Låter som en lysande idé nu i vintermyset.
En god efterrätt att mumsa på i helgen:
1½ cup läsk (Mountain Dew, sprite, fanta, what ever)
3½ cups miniatyrmarshmallows (stora fungerar också, klipp dem!)
1 paket Jello Lime
14 oz cream cheese (alt. philadelfia) (400 gram)
1 burk krossad annanas
1 2/3 cup vispad grädde
Smält läsk och marshmallows i en kastrull. Låt svalna.
Rör ner resten av ingredienserna och låt stelna i kylen några timmar. Smaskigt gott med hackade pecannötter och riven mörk choklad på. Varning: Mäktigt men ruggigt gott!
En skål till allihopa!
Fick nytt jobb igår. Äntligen en bra nyhet i en annars ganska mörk period av mitt liv. Vet inte när jag börjar men det blir mars-maj någon gång. En intern flytt inom bolaget så det är upp till cheferna att slåss lite.
Champagne och alkofritt bubbel till alla!!!
Grattis till nya jobbet! Jag står ju inför det också, nån gång senare i år - men mer oklart vartåt, rent professionellt.
mc2 - grattis till jobbet!!!!
Grattis! Va spännande!
Imorrn är sista dan på maratonveckan. OM jag hittar nån som kan jobba åt mig på lördagen sas. Sedan är det bara film film film film. Filmfestivalen nästa vecka, syns det?
åh vad roligt, muffins, vad ska du se?
Jadu Anne, ärligt talat så vet jag faktiskt inte. Snarare så kommer jag inte ihåg. Jag vet bara att det är en massa filmer...
Ska nog blogga om det allteftersom.
Jag har sett väldigt lite om programmet, ska nog försöka snoka upp ett. Inte för att jag lär kunna gå, men kul ändå.
Har jag berättat till er att jag ska till Hong Kong denna vår? Ska hälsa på en kompis därborta. Nu fick jag veta att han ska planera ett bröllop just då. Sicken chock det kom. Visste inte alls det var så seriöst. Visst är jag glad men också mkt snopet. Jag hade tänkt att åka dit och hälsa på honom. Vi skulle hitta på en massa saker och så. Om han nu ska slänga in ett bröllop då så lär han inte ha tid med mig. Snacka om att känna sig ivägen. Precis så är det väl inte men ungefär så.
Sen är den där "Jaha, en till som har bildat familj"-tanken i så jättekul heller. Känns som alla går och skaffar barn/gifter sig. Utom mig...