• viktualia

Det blev visst en 15:e tråd också

.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

• Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • Pela Pela

Vickan: Å så kul..eller kanske inte =0)...nu måste jag in här varje dag för att titta om det hänt något.

Anne: Hur gick det med nålen, överlevde du?

• Pela Pela

anne på grönkulla skrev 2010-02-15 12:14:24 följande:

Jorå, jag överlevde - mirakulöst nog...
    Vilken tur...och svar kommer inom kort eller fick du svar direkt?
  • anne på grönkulla

nej jag ska träffa doktorn senare i veckan o då har väl h*n resultaten - allmänundersökning på g - alltså INTE gravtest om nån nu fick för sig det...

• Pela Pela

nej att det var en allmän undersökning förstod jag med ditt inlägg om att kolestorolet nog gått i taket =0)

• viktualia

Pela Pela skrev 2010-02-15 12:10:14 följande:

Vickan: Å så kul..eller kanske inte =0)...nu måste jag in här varje dag för att titta om det hänt något.Anne: Hur gick det med nålen, överlevde du?
    Du är så välkommen in hit! fniss fniss!

Själv är jag mest matt. Åt stadig lunch och försökte sedan sova, men lyckades inte somna... hm.. så nu sitter jag här och känner mig halvsvajjig... sov inte så mycket i natt så hade hade varit bra med nån timma nu på dagen...
  • MuffinsTönt

Anne
    Tur att det var i helgen du var i Bryssel och inte idag. Å andra sidan kanske du inte åker tåg ändå. Läskigt är det iaf!

• anne på grönkulla

Ja verkligen, åkte faktiskt tåg i Belgien både fredag o lördag! Mamma ringde o var helt hysterisk imorse när hon hörde nyheten, för att kolla att vi var hemma.

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också