• viktualia

Det blev visst en 15:e tråd också

.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

• Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • Pela Pela

Hej på er!

Var in och tjuvläste lite den "gravida"-tråden och läste helt galet först. Det var grattis och så till Vickan och barnet...Jippe, den lille har kommit tänkte jag men men sen läste jag ordentlig och så var ju inte fallet *s*
    Men ändå så säger jag också grattis till Tor-Bertil, Rulle eller vad det nu blir.

Muffins - tänk inte så även om det är lätt för mig att säga. Det tog sin tid för mig med innan jag hittade han med stort H. Men hellre det än att ta det näst bästa.

Sköt om er alla!

Kram Pela

• viktualia

Pela - näee Trollet Rulle har inte kommit till världen, jag har bara tittat på honom på UL. Men jag befinner mig i v 38 så det närmar sig med stormsteg...

hur är livet med dig då?

• anne på grönkulla

Heter trollet Rulle? Hur känns det Vicka, blev det mer av en person idag var en närmre titt?

O muffins, jag vet hur dte känns. Vi är i otakt med varann ibland i livet, men man kan vara vänner ändå.

• viktualia

anne på grönkulla skrev 2010-02-01 16:17:05 följande:

Heter trollet Rulle? Hur känns det Vicka, blev det mer av en person idag var en närmre titt?O muffins, jag vet hur dte känns. Vi är i otakt med varann ibland i livet, men man kan vara vänner ändå.
    näee för titten var så snabb så jag hann inte med... däremot fick vi alltså veta att det är en kille..
  • MuffinsTönt

Vickan
    åh va kul med en pojke! Får man veta det nu? Trodde man inte "fick" veta könet förrän då man håller barnet i famnen. Nu har ni bara hälten av namnen att tänka på.

• viktualia

Muffins - eftersom vi gjorde ett så sent ultraljud, för att kolla om ungen ligger åt rätt håll, så får man veta om man vill.

• anne på grönkulla

Himmel vad allt rör till sig när alla ska planera tillsammans men var för sig! Vi förbereder en jämn födelsedag i familjen o jösses vad knöligt det blir...

Fö insåg jag idag hur mycket extra tid jag fick i höstas genom att anställa en tjej att ta över en del pappersstök - det märktes inte meddetsamma, men nu efter några månader - vilken skillnad! :-O

• anne på grönkulla

Här har jag haft en helt onödig konflikt på jobbet, oerhört tröttsamt. O så trodde tjejerna på jobbet att jag var gravid (men jag har ju mens, så det vet jag ju att jag inte är...!) för jag frös så - extra tröja på tredje dan var tydligen mkt misstänkt.

O så fick städhjälpen ta hand om en del avlagda kläder - jag tror hon uppskattade det - o jag vill inte släpa med mig massa saker jag inte måste i nästa flytt.

• MuffinsTönt

Anne
    Jungfrufödsel, visst finns dem.

Va snällt av dig att ge kläderna till städhjälperna.

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också