Det blev visst en 15:e tråd också
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!
Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!
tja jungfru var det förstås länge sen jag var...
o lika gärna ge det till städhjälpen som till röda korset, som var alternativet...
todilooo
Anne, hur långt är det till nästa flytt?
Muffins, din lilla cineast! Har du fyrkantiga ögon än?
Vickan
IIIih final countdown!
nåt halvår eller så, verkar det som
Nenne
Räknas glasögon som fyrkantiga? För isf har jag redan fyrkantiga ögon innan festivalen började. Haha!
Iiihh det är bara 3 dagar(inkl idag) och 4 filmer kvar. Redan?
vissa glasögon alltså, men inte alla! Min är fyrkantiga.
Jaha, här planerar vi Brysselbesök nästa helg, så kul ska det bli!
Här är det regn o blåsigt idag...
Bryssel? Har alltid undrat hur den staden är. Du får berätta sedan.
Hoppas filmerna var bra på festivalen.
Usch, har inte haft tid att chatta på länge men det har varit en massa kalas och strul med svärföräldrarna. Frugan börjar oxo tröttna på dem och en fördel med det hela är att för varje gång det blir såhär, är hon mer och mer benägen att flytta norrut.... "Ju längre bort desto bättre".....
I fredags undrade de om dottern skulle kunna få sova över. "Vad kul tänkte vi, att de vill ha henne där på eget initiativ" fast när vi hämtar så är det mer martyrskap än i bibeln. "Vi skulle egentligen åkt dit, och dit och handlat det" De gör verkligen inget för den äkta kärlekens skull. Det är ju ändå deras barnbarn!! jaja.... Svärföräldrar är svärföräldrar...
Hur är era?
Näe jag har bara vart i Bryssel i jobb förut, så det ska bli kul! Bilder på bloggen nån gång nästa vecka!
Svärisar, tja, mina är snälla men ufon, kan man väl sammanfatta. De vill väl. Mest krångel har jag just nu med en envis mormor o värstingsläkten har jag på pappas sida - men där pratar vi rättshaverister och på en helt annan bana.
Hej Hej,
filmerna var bra! Mest tänkvärt var Brotherhood, bögar inom nynazist-gäng. Går genom huden alltså.
Mc2 - har du dina föräldrar kvar i norrlandet? Själv skulle jag gärna bo närmare mina. Sväronen är ett kapitel för sig själva, men egentligen helt ok. Vi är bara på olika planeter... råkade svara i telefon igår kväll när svärfar ringde... hm.. jag måste vara på panghumör för att det ska funka att prata.. ha ha ha ha...
Själv går jag hemma och väntar på Trollets ankomst. Har inte ont eller så. Men JORDENS lock för öronen = påfrestande. Och en mage som inte gillar detta = rejält illamående både igår och idag. *suckar*