Vi som går på Viktväktarna del 5
Och så mitt tredje inlägg på rad!!!
Jag har mitt möte idag och nu börjar det kännas som fjärillar i magen. Jag har inte fyllt i min lista speciellt duktigt och jag vill väldigt gärna skylla på att det är för att hemsidan inte fungerar på jobbet oh när jag kommer hem på kvällen så är jag för trött och kommer inte ihåg allt jag ätit. Summan av kardemumman är ju att det antingen barkar hän åt att jag tror att jag har mer PP kvar än jag har och äter för mycket eller så äter jag för lite för att jag är orolig att jag redan ätit upp alla dagens.
Får se vad vågen visar, men jag tror inte det har hänt väldigt mycket eftersom det ändå är första veckan. Hoppades på att ta igen det där "efter jul" +:en redan efter nästa vecka men jag tror det blir väldigt svårt då jag säkert inte har gått ner de där 2kg som var avsedda denna vecka.
På dagens möte blir det iaf lite bars och smått och gott inhandlat och jag funderar på att boka ett långpass spinning på söndag för vi går på kalas på lördag och då är det bra att jobba ihop lite mer "bonus" för veckan som kommer efter helgen. Blev riktigt spinningbiten och nu har jag ju hittat en sån underbar instruktör som kör pass då jag egentligen kan gå. Dessutom ... ska vi på fredag planera ombyggnationen av övervåningen hemma så nu kommer det också igång igen. Härligt och spännande ska det bli.
Se nu dillar jag på om allt mellan himmel och jord, och för er som faktiskt orkar läsa... återkommer med resultat efter mötet.