Tantvarning för 7:e gången
Äntligen hittar jag er! Ska till dagis nu men jag läser ikapp sen!
KRAMAR
Äntligen hittar jag er! Ska till dagis nu men jag läser ikapp sen!
KRAMAR
Aleta: vad kul med intervjun! Min man är också medlem i Mensa
Solde: ska inte du spela in "Vem vet mest?" på måndag? Det ska bli hur kul som helst att se dig där! Säg till vilken dag det sänds så ska jag bänka mig
Tinker: *vink, vink*
Mulle: lycka till imorgon! Va modig du är som vågar!
lillabruden: grattis till ny lägenhet!
Heloise: det blir att handla Amelia snart då, vad kul!
Skulle ju kommentera er andra också men i vanlig ordning har jag glömt bort hälften så jag skickar massor med kramar och
Att det kommer att gå superbra!!!
Aleta: Usch och fy för ryggont igen! Håller tummarna och tänker på er!
Sonja: grattis till lilla T, så söööt hon är!
Heloise: håller med dig helt och hållet!
*Undrar hur det har gått för Mulle*
Attans! Du får se till att köpa Clearblue´s, det är absolut inte svårt att se skillnaden på en ring eller en glad gubbe
Att jag inte vetat om den sidan tidigare! Är precis inne och beställer nya äl-test samt clearblues nya test som också talar om vilken vecka man är i.
Ja vilken resa sen då! Men det viktigaste är ju att du är nöjd
Men lille blompojken! Vad bra att han säger till när nåt blir knas, många ungar tiger ju tyvärr. Det låter helt klart som att fröken måste ha individuella samtal dessa flickor för tar man upp en specifik händelse i grupp blir de lätt sturska. Sen känns det som att det behövs jobbas mer med livskunskap eller motsvarande där man tar upp olika scenarion så de får resonera och tänka högt. Även den som står vid sidan tyst eller hejar på aktivt räknas som mobbare.
Det lutar åt mobbing här Blommis om en specifik person eller grupp vid upprepade händelser över tid kränker/nedvärderar/gör nåt fysiskt mot en annan person/grupp. Det är ju väldigt starka och målande exempel din son tar upp här. Har du fått veta närmre hur fröken kommer gå vidare med detta?
Heloise: det gick bra på intervjun, det kändes så i varje fall. Nu återstår att se om de tycker att det gick lika bra. Rektorn kunde ju dock inte vara med, han vabbade, men jag fick träffa en annan ämneskollega och arbetslagsledaren. Jag gjorde mitt bästa, mer kan man ju inte göra.
Bruttan: låter som att det kommer bli en jättefin ceremoni. "Till en ängel" med Sonja Aldén är så himla fin!
Hoppas du slipper den där GBS:en, du har haft nog med tråkigheter!