Tantvarning för 7:e gången
Canta: jag hittade den nyss! Gick in på annonsera så fanns den till höger. Men så gick jag in igen och då syntes den inte.
Hur som, jättefin annons och du sjunger så vackert så jag ryser i hela kroppen!
Canta: jag hittade den nyss! Gick in på annonsera så fanns den till höger. Men så gick jag in igen och då syntes den inte.
Hur som, jättefin annons och du sjunger så vackert så jag ryser i hela kroppen!
Nu har jag sett den fler gånger Canta; både på startsidan och när jag varit inne på forumsidan.
Nä, det tycker jag inte. Det är bra att det finns låtar för alla tillfällen. Kanske är nån här på BT som nyss fått barn som ska ha dop eller känner nån som ska ha dop, begravning osv.
Jo här är det bra! Fick jobb igår och börjar på måndag så det är snabba puckar!
Hur är det med pappa?
Ja det var det jag pratade om tidigare i veckan. Den andra tackade nej och jag fick det
Men Canta, vad härligt för din pappa och hans sambo!! Och vad härligt att han gör framsteg!
Tack!
Bruttan: ja, nu kan jag sparka dem i häcken
Och hurra för bästa kompisen och lille Axel!
Va dum jag är! Glömde skriva till dig Bruttan att vad jobbigt att behöva gå på en sådan begravning nu när svärmors nalkas. Det är ju iofs alltid jobbigt att gå på begravning men vissa är något jobbigare, hoppas du förstår vad jag menar. Kram!
Åååh vad trött jag är!! Ögonen går i kors på mig snart. Har ju inte jobbat på två år så det är inte konstigt. Idag slapp jag ha lektioner och imorgon har jag bara en, mycket skönt! Men, hur mycket tid man än har så hinner man ju inte med nånting känns det som. Så mycket nytt att sätta sig in i men det brukar ju ge med sig.
Om jag inte är här så ofta de kommande veckorna så vet ni varför.
Kramar till alla goa!
Sonja: japp, här går det undan! Känns som om jag befinner mig i koma, kommer nog ta ett tag innan jag fått grepp om det mesta.
Med Moa är det bra, hon var på dagis idag men det var lite jobbigt för henne emellanåt. När min man lämnade imorse var ingen av hennes fröknar där så hon fick gå med en annan till frukosten. Hon grät och klängde sig fast om pappas hals. Sen när hennes fröknar kom grät hon och klängde sig fast om den första frökens hals. Men generellt har hon haft en bra dag. Lite gråta men mestadels glad. Hon hade tom sovit en timme i vagnen, något vi inte trodde eftersom "hennes" fröken har semester.
Uj, vad långt! Sorry för ego-inlägg!