• Villemoa

Tantvarning för 7:e gången

Heloise: receptet till hallonpannacotta och saltlakritssås vill jag ha omedelbums!! Här har du en lakritsälskare så det står härliga till! Ju saltare desto bättre!

• Villemoa

Sabla #%% indianer!!! Många kramar till dig Heloise!!

Heloise skrev 2010-01-22 12:51:18 följande:
    Indinanerna hittade rätt den här gången med Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Troja och dricka varm choklad. Usch vad jag tycker synd om mig själv just idag, indianvärken är värre än vanligt och jag har fortfarande ont i ryggen( fast jag vet att jag har det bra, så vill jag vara liten och gnällig idag, sry)Kram kram
  • Villemoa

Hit med receptet på pannacottan, o´boys på tub funkar ju bra så det andra receptet behövs inte.

Beställer du idag innan kl.16 så har du det på måndag!

Heloise skrev 2010-01-22 13:15:46 följande:
    Tack hjärtat, ska beställa idiotsäkra ÄLtest idag!Hallonpannacottan kan jag ge dig receptet på men lakritssåsen tänkte jag faktiskt fuska med och köra o'bys på tub.Annars har jag ett recept på "hemgjord" sådan om du hellre vill ha det.
  • Villemoa

Mums, det ser ju jättegott ut! Kanske provar redan i helgen

Heloise skrev 2010-01-22 14:04:15 följande:
    www.alltommat.se/recept/hallonpannacotta-med-...Det är det där receptet jag tänkte anv mig av, minus gelen och biscottin, jag lägger såsen ovanpå istf gelen. De serverar en sådan på en resturang här i stan, jättegod!Ska beställa på studs!
  • Villemoa

Fjosok: jag tycker iaf att varje människa väljer det som är rätt för honom/henne oavsett socialt status eller religiös åskådning! Stå på dig bara!

• Villemoa

Gillart!

Heloise skrev 2010-01-22 23:23:21 följande:
    Förresten, 2010 kanske började dåligt men det ska baske mig bli ett bra år! Många plus och bebbar till de som vill, nya jobb, löneförhöjning, nya hus, lottovinster you name it. Det är dags för ett riktigt bra år!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången