• Fjosok

Tantvarning för 7:e gången

Skickar en hälsning.

NU är dom slutgiltiga ankellånga rosa bakelserna beställda, som om nån brudde sig.

Blir dock lite orolig när jag läser tråden. Hoppas ni alla mår bra och att speciellt du Cantaton, snart mår bättre. Ibland känns det som att ajg får ut mycket av mina funderingar och tankar när det gäller livet och relationer här och på er och parallellt lever mitt "verkliga" liv som den glada typ jag är.

Ska be lite om ursäkt om ni fått ta mycket av min negativism.

You deserve better then that

Ta hand om er.

• Fjosok

Skrev just på Facebook att jag bäddat rent med ett bäddset som jag köpte vid ett speciellt tillfälle i höstas på en minst sagt speciell plats och därav inte använt det igen förrän nu.

Min frikyrkliga fd flickväns moster (hom hon hittade mig på FB) kommenterar och frågar? "oj, vem o din släkt kommer och övernattar?"

Jag måste med andra ord, i hennes värld, ha en släkting som övernattar i kombo med att jag inte skulle kunna använda det själv.

Sanslöst skoj ...

• Fjosok

Brudöverlämning
    Barn på bröllop
    Buffé eller inte
    Brudöverlämning
    Barnfritt

Står inte ut snart ...

Så om ni undrar varför jag syns mindre och mindre här så har ni svaren ovan

• Fjosok

Godmorgon!

Har en bild på mina nya ankellånga (och tyllspängda) rosa maränger i galleriet nu.

Vad tror ni?

• Fjosok

TYgrosorna ska på plats nu och sen bakdekoration, antingen roskluster eller rosett, ej bestämt än.

Denna ateljén rockar fett, för att citera mina elever. Klänningarna kostar bara $75 st och dom ksickar bilder med jämna mellanrum så jag godkänner arbetet, annars gör dom om.

Vilken trevlig fredag detta bidde

• Fjosok

Låter jobbigt. En annans föräldrar sa att om jag inte gick ner så skulle jag aldrig hitta någon att leva med.

Ack så rätt dom hade

• Fjosok

Har sorg!

En människa som glatt mitt liv rejält har gått ur tiden

Jag kände henne inte men ändå ...

• Fjosok

MIn måltidsersättning saknas.

Hon som dött är en av stjärnorna i kultdokumentären "Snickeriet". Vet inte hur många gånger jag garvat åt denna underbara film

• Fjosok

Oj, här fylls det. Grattis pricken och grattis Cantaton i efterskott.

Har tillbringat eftermiddagen med att bygga om och bygga ut min webbplats till max. Nu börjar den likna något.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången