Tantvarning för 7:e gången
Men tyvärr, jag har skrivit det här i flera år Panzer :) Du kan tro och tycka vad du vill men behöver inte dra upp det där gamla tjafset.
Tycker bara synd om att du inte kan vara trevlig mot mig i denna tråd nånsin...
Lägg bara ner nu :)
Skulle vara intressant om alla som är gifta också kommer få "revidera" dom besluten?
Hoppas dock inte
Detta beslut är ju visserligen 5 år gammalt men blev bara så lycklig idag för att jag var klok nog att fatta det då. Ansåg ju att jag var för gammal redan som 27-åring och då ska jag inte säga vad jag tycker idag.
Att inleda ett första seriöst förhållande som 32-åring är ju så sabla dumt att det är rent skrattretande larvigt.
im yours: exakt :)
Ska kolla bloggen nu.
NU, Stockholm med mamsen. Jensens Böfhus till middag och lite rundvandring i hennes gamla hemmakvarter på Kungsholmen.
Have a great day alla, singlar, gifta, bloggare och allt vad det nu är vi är eller verkar vara
Undrar lite smått hur inställd till allting jag varit om man varit 10 år yngre igen. Ska träffa ett brudpar som var intresserade av en klänning idag, 22-23 år. Som jag minus 10...
Känns som rätt ålder att bli kär i
Antagligen.
Men då gick jag på musikhögskolan och trodde jag var bäst, typ
Cantaton: Lätt att få hybris när man går en högre musikutbildning. Så enkelt är det ...tyvärr :-/