Tantvarning för 7:e gången
Haha, vad bra. Det är väl tur att de inte visar den för mig. Det ska jag kanske vara glad för Jag tjänar inget på att se den själv liksom.
Haha, vad bra. Det är väl tur att de inte visar den för mig. Det ska jag kanske vara glad för Jag tjänar inget på att se den själv liksom.
På tal om det har jag inte en enda begravningssång på sidan... Kanske något att lägga upp..
Hur är det med dig?
Ååååååh! Snabba ryck. Är det det där som du talade om tidigare i veckan? Tackade den andra nej och du fick det? Eller fick du nåt annat?
Med pappa går det framåt. Han blir utskriven från sjukhuset veckan som kommer. Sedan blir det ett glapp innan han får komma in på allmänrehab. Igår var han och hälsade på på sitt jobb. Sjukskriven lär han dock vara ett bra tag till. Det är ingen dålig resa han varit med om. Läkarna är fascinerade över hur bra han är i förhållande till alla komplikationer han råkade ut för. Det är mest arbetsminnet som är problem och en blödning i ögat som de ska operera i veckan.
Men en kul sak som jag inte velat berätta tidigare ifall någon skulle vara här o snoka men som nu är mer officiellt är att pappa ska gifta sig med sin underbara sambo i augusti. De hade aldrig tänkt gifta sig, men efter det som varit kände pappa att han inte kunde få ett bättre bevis på att han valt rätt kvinna - hon har ju stått vid hans sida varenda dag (liksom vi andra), så han friade! Och hon har aldrig känt att det varit så viktigt att vara hans fru som nu. Hon blev leds på att presentera sig som hans sambo i alla sjukhussamtal. Och det blev såklart krångligt med ekonomin när vi inte kom åt hans pengar och vissa räkningar som låg på internetbank osv. Hade de varit gifta hade det inte varit något problem vad jag förstår. Så i augusti!
Jag har fortfarande inte sett den i firefox, men så kollade jag i explorer och då fick jag fram helt andra annonser än i firefox - däribland min egen.
Jag tycker mycket bättre om firefox
Åh vilka fina ord. Såg att du skrev så fint efter att vi hade träffats också. Jag hade inte så mkt tid att skriva den dagen.
Idag ska jag förresten få se provtryck på bröllopsbroschyren. Ska bli spännande. Den är så fin på datorn, så jag hoppas den är ännu finare på papper på nåt sätt
Ååååååååååååh! GRATTIS!!!!!
Fjäll, åh vad tungt för er att gå på en sådan begravning nu...
Åh tack!
Ååååh bebis!!