Tantvarning för 7:e gången
Och samtidigt är det en liten pojke som blivit överkörd av tåget i Täby kyrkby - där jag är uppvuxen och känner många...
Och samtidigt är det en liten pojke som blivit överkörd av tåget i Täby kyrkby - där jag är uppvuxen och känner många...
Puh, var inget allvarligt här trots allt..
"Fredhällsbadet
Räddningstjänsten får in samtal om att i en vak utanför badet ligger det något.
Patrull som har varit på plats har talat om att räddningstjänsten har konstaterat att det var en sopsäck. Patrullen har lämnat."
Vet inte om det finns nåt Hornbach. Jag har dock inte råd med några svindyra plattor. Ska ha flera kvadratmeter... I två dagar.
Mittiprick, yes jag har kollat blocket. Tyvärr inget napp.
Fjällis, det kommer bli jättefint.
Hoppas din infektion går över.
Nu har jag ringt runt till några tryckerier och bett om offert på trycksakerna till mässan. Hoppas på några bra klipp
Idag blev jag inringd att jobba imorgon. Med något annat än det de pratade om tidigare att jag skulle göra from denna vecka. Får väl se om de tänker sig både och. Men bra att komma dit så jag får en chans att komma in i det iaf.
Nu saknar jag min älskling massor. (Han varit i Åre sedan i fredags.)
Bör väl sova nu för att orka upp imorgon, och trött är jag ju... Men jag har ingen lust.
Åh jättebra att jag ska jobba idag och vaknar samma tid som jag ska gå hemifrån. Vad hände med mitt kl 7-larm??? (Sov förbi det för att jag somnade först 3?)
Prioriterar dock frukost och en lätt sminkning så att jag vaknar till lite. Vi sa egentligen inte vilken tid jag skulle börja... Jag tänkte mer åka dit så jag var där när de flesta brukar komma.
Haha, så kan man ju också se det.
2,5h
Är du nöjd med medverkan?