• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Jag har varit på en hel del tv-inspelningar, så jag har ett hum om hur lång tid det kan ta. Även om jag bara varit på inspelningar för program som ska bli 1h

Spännande! Ser vi fram emot.

Soldemor skrev 2010-01-19 11:29:38 följande:
    Bra gissat, Cant-tant! Från att vi kom in i studion tills vårt program var färdigt tog det drygt två timmar. Det var jätteroligt men såå varmt! I studion finns ca 800 lampor totalt och ventilationen ville inte alls samarbeta. Det var jättekul att vara med och se hur det går till i verkligheten. Hur det gick kan ni se 28/4 kl 19, då sänds mitt avsnitt. Vet inte om jag skall se, det är ju det där med att höra sin egen röst och se sig själv. Är lite självkritisk när det gäller dialekten...
  • Cantaton

Ni viktväktare, hur tycker ni att det funkar? Jag funderar på att gå med också, fast jag har egentligen inte råd... Dock har jag faktiskt gått ner 1,3kg sedan i fredags - helt plötsligt! Undrar om det kan vara så på riktigt.. Mitt stora problem har varit oregelbunda mattider, så sedan igår ställer jag larm på var tredje timma på mobilen. Äter något när det ringer, men dricker bara te och vatten däremellan. Funkade bra igår.

• Cantaton

Du bara följer deras program? Nya eller gamla?

Det låter som jag...

Heloise skrev 2010-01-19 12:19:32 följande:
    jag gillar vv, har iofs inte skrivit in mig för att jag itne har råd just nu. Men för mig fungerar det rätt bra att räkna points på egen hand. Jag har ju oxå oregelbundna mattider eftersom ajg jobbar kväll och inte har rast nog att äta på jobbet, så de dagar jag jobbar sent så brukar det bli sen lunch( runt 15) och sedan en lätt middag när jag kommer hem typ soppa eller nått( vid 20:30). De dagar jag är ledig är ju lättare att planera. Jag är jättedålig på att att frukost, oftast för att jag a: inte är hungrig på morgonen och b: sover ganska länge och därför skippar jag oftast frukosten eller äter en väldigt lätt sådan och sedan äter ajg lunch tidigare.
  • Cantaton

Ja, jag såg det. Funderar på att göra det! Har inte kollat var närmaste ligger, men bor ju inne i Stockholm, så det lär ju finnas nånstans lagom långt bort

Sonja68 skrev 2010-01-19 12:38:16 följande:
    Jag följer det gamla systemet. Har funderat på att köpa Brevkursen med nya systemet ProPoints, men 1000 spänn känns mycket nu efter jul o nyår i Moskva VV har stängt sin verksamhet på orten och Månadsmedlem kostar också en hel del. Med Brevkursen verkar det som att man får de verktyg man behöver. Min bästis är gammal VV-konsulent och det är hon som lärt mig systemet och så har jag beställt receptböcker, pointstabeller och Livsmedelsguider mm. från VV:s hemsida. Men hade jag chansen skulle jag nog gå på möten.Nu kör de en drive med första mötet gratis, så om du har nära dit, gå och kolla in hur det verkar
  • Cantaton

Nu har jag fått och godkänt annonskorret till Stockholm city också. På lördag kommer annons på BT och på måndag i Stockholm cíty! Sedan lördag-söndag nästa vecka är det mässa! Har massa problem med hur jag ska inreda min monter, dock. Inget jag tänker mig verkar gå i lås...

• Cantaton

Mmm Jag har lite ångest också, för egentligen kan jag inte betala allt det här efter min sjukskrivning (som jag såklart inte hade räknat med när jag bokade in saker i juni förra året). Så jag hoppas verkligen att det ger mkt utdelning nu.

Heloise skrev 2010-01-19 16:26:22 följande:
    Åh vad spännande!
  • Cantaton

FP grejjer??

Heloise skrev 2010-01-19 16:51:33 följande:
    Håller tummarna Cantaton!Nu ska Panzer ut och frysa och lämna FP grejjer i folks brevlådor. Jag däremmot ska på biblioteket( blir lika lycklig varje gång jag går dit!) och till mormor & morfar.
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången