Tantvarning för 7:e gången
Jag har varit på en hel del tv-inspelningar, så jag har ett hum om hur lång tid det kan ta. Även om jag bara varit på inspelningar för program som ska bli 1h
Spännande! Ser vi fram emot.
Jag har varit på en hel del tv-inspelningar, så jag har ett hum om hur lång tid det kan ta. Även om jag bara varit på inspelningar för program som ska bli 1h
Spännande! Ser vi fram emot.
JAAAA!
Ni viktväktare, hur tycker ni att det funkar? Jag funderar på att gå med också, fast jag har egentligen inte råd... Dock har jag faktiskt gått ner 1,3kg sedan i fredags - helt plötsligt! Undrar om det kan vara så på riktigt.. Mitt stora problem har varit oregelbunda mattider, så sedan igår ställer jag larm på var tredje timma på mobilen. Äter något när det ringer, men dricker bara te och vatten däremellan. Funkade bra igår.
Du bara följer deras program? Nya eller gamla?
Det låter som jag...
Ja, jag såg det. Funderar på att göra det! Har inte kollat var närmaste ligger, men bor ju inne i Stockholm, så det lär ju finnas nånstans lagom långt bort
Jag har visst ingen större lust att jobba
Nu har jag fått och godkänt annonskorret till Stockholm city också. På lördag kommer annons på BT och på måndag i Stockholm cíty! Sedan lördag-söndag nästa vecka är det mässa! Har massa problem med hur jag ska inreda min monter, dock. Inget jag tänker mig verkar gå i lås...
Mmm Jag har lite ångest också, för egentligen kan jag inte betala allt det här efter min sjukskrivning (som jag såklart inte hade räknat med när jag bokade in saker i juni förra året). Så jag hoppas verkligen att det ger mkt utdelning nu.
FP grejjer??
Ja, jag kom på det sen Tog ett tag att koppla.