• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Text verkar viktigt hittills... Hmm. Jag skulle behöva slänga ihop en annons typ IDAG :-S

• Cantaton

Jag tänkte också fråga när det var dags för Vem vet mest! Tänkte på det igår när programmet dök upp på TV:n.

Villemoa skrev 2010-01-13 14:47:20 följande:
    Aleta: vad kul med intervjun! Min man är också medlem i Mensa Solde: ska inte du spela in "Vem vet mest?" på måndag? Det ska bli hur kul som helst att se dig där! Säg till vilken dag det sänds så ska jag bänka mig Tinker: *vink, vink*Mulle: lycka till imorgon! Va modig du är som vågar!lillabruden: grattis till ny lägenhet!Heloise: det blir att handla Amelia snart då, vad kul! Skulle ju kommentera er andra också men i vanlig ordning har jag glömt bort hälften så jag skickar massor med kramar och
  • Cantaton
    Soldemor skrev 2010-01-13 15:09:58 följande:
    Finns det något annat du kan påminna mig om? *biter nervöst i datorbordet*
  • Cantaton

Mm, jag tror jag förstår var ni vill komma, för när jag tänker efter är jag nog likadan. Fastnar för samma. Mina favoritreklamaffischer är Delicatos

Jag har en tanke på en rad som folk kanske hajar till lite på, men jag är inte säker...

• Cantaton

Klart du gör! Det är ju bara två frågor eller nåt

Soldemor skrev 2010-01-13 16:06:28 följande:
    Tack! Behöver allt hejande jag kan få, så att jag överlever första omgången! Ryys!
  • Cantaton

Åååh äntligen tror jag att jag vet ungefär hur jag ska göra min annons Har en bra förstaskiss. Men måste ändra texten något och se till att fotografera en annonsbild. Nu ska jag iväg på infomötet om bröllopsmässan! Morsmors. Kram

• Cantaton

Åh, är det någon av er som gift er som har kort där bara du som brud syns, alternativt man kan klippa bort mannen - och där minen är lite sorgsen? Jag vet att det är svårt att sluta le på den stora dagen, men nånstans kanske en annan min är fångad på bild? Helst ska minen säga nåt i stil med "Han dök inte upp". Alternativt "Ska jag behöva göra det här själv" (i full brudklädsel).

• Cantaton

Im yours, jag håller på med lite annat också, men bannern ska belysa just det du nämner. Jag har nu texten klar för mig. Det är bara bilden... Och tack för att jag är värd tulpaner. Lät ju riktigt trevligt! Har dock inte råd med några tulpaner efter att ha legat hemma i 2½ månad... Men tanken var trevlig!

• Cantaton

Ja, det sista är väldigt jobbigt. Man har ju inte så lång tid på sig i det programmet...

Soldemor skrev 2010-01-14 09:23:54 följande:
    I och för sig, men vilka konstiga frågor det kan bli! Om sport eller geografi eller liknande jag är så ointresserad av så det aldrig har fastnat. Eller ännu värre scenario: att jag får en fråga jag kan, men får totalt hjärnsläpp! Hemska tanke!
  • Cantaton

till mig med, till mig med!

Soldemor skrev 2010-01-14 09:26:45 följande:
    *Skickar över en stor flaska Echinagard och lite god hostmedicin*
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången