Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Högsta vrålet denna dag:

SILVER-TJEJEN ANNA HAAAAAAAAAAAAG!!!!!!

GoAnna GoAnna GoAnna

*viftar med pompoms med tårarna sprutandes*

Jag tror vi skrämde halvt livet ur den lille gossen som igår var här och skulle sova över hos oss.
    Jag frågade honom om hans föräldrar inte brukade titta på OS. "Jag vet inte" sa han. Av detta drar jag slutsatsen att de INTE tittar på OS...

• passionsblomman

medaljer medaljer medaljer! *hoppar upp och ner*

Kjell Präst skrev 2010-02-20 17:52:33 följande:

Har det kommit medaljer nu igen? Jaja, whatever
  • passionsblomman

Vet du Kjell, sonen har haft kompis här över natten och nyss hämtade hans pappa honom här. Jag frågade då ifall de verkligen inte kollar OS, eftersom sonen inte alls visste vad OS var för något.

Nä, vi kollar faktiskt inte det sa han då. Fast vad som verkligen är pinsamt vad gäller okunskap och att få skämmas som förälder är ju ändå det här sa han och berättade "i julas var vi i kyrkan och då knackade XX (sonen) sin morbror på axeln och viskade ganska högt -Den där killen på korset, vem är den stackaren? "

Jag skratatde så jag höll på att smälla av! Och sa att jag kan berätta lite om den saken ifall han känner att han skulle vilja veta mer om den killen.
    Då sa han,ja alltså, det värsta av allt är ju att mina föräldrar är pingstvänner. Jag får ju skämmas ihjäl!

Ja nästan sa jag.

• passionsblomman

Ja jag märkte det, men dukan ju gå till galleriet via mitt nick. Det är galleriet länken skulle vara till.

Soldemor skrev 2010-02-20 21:48:58 följande:
    Fel sida står det när man klickar på länken.
  • passionsblomman

Nä, det är blomman som gäckar vintern ju!

nu: SKIDOR!!!!

Hejja hejja hejja!

Soldemor skrev 2010-02-20 22:29:55 följande:
    Ha, ha! Det gör den förvisso. När vi hade varit och handlat tidigare i kväll och kom ut, var det full snöstorm!
  • passionsblomman

Vad ska jag ta mig till! Det går ju inte att sova efter det här! Jag smäller aaaaav! Ska man kuta ut och skotta lite mera snö i rena adrenalinkicken eller vad!!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången