Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Ja nu blev det lite fart i flera stycken trådar faktiskt. Våren är här-BT tar fart...
    Panzerfaust skrev 2010-02-22 23:39:25 följande:
    Ahh uppfriskande med lite brudöverlämningstokerier, det var ett tag sen nu.
  • passionsblomman

OOOOOH! Det vräker vräker VRÄKER ner snö därute nu!

Jag får nog gå ut och "skotta halvlek" för nu ligger där ett par dec eller så igen....

*...värmer upp*

• passionsblomman

Elvira Elvira Elvira!!!! *hoppar upp och ner på stolen*

Tjohooo! Vad ballt. Ännu fler töser på E i bebistråden.

Haha, jag insåg just att skulle jag framöver lyckas få en så blir det en till...

• passionsblomman

Här är all städning inne nerlagd till förmån för skottande ute. Nu vet jag med säkerhet att det i vinter måste ha fallit mer än 1,10 m snö här, för sambon har skottat balkongen en gång när det nådde till halva räcket, och nu har ja gjort samma sak igen. Det var ca 60 cm djupt bara idag!

Och så tog jag järnspettet och hackade lite på istapparna, och hoppsan jag råkade visst riva ner en bit stupränna... Jaja, den höll så den är ju bara att sätta tillbaka...för sambon som år den enda som vågar klättra upp dit.

Idag såg jag liiiiite ljusblå fläckar där himlen normalt brukar vara. Annars är det ett mörkgrått oväderstäcke över hela alltet.

Aleta, jag är inte insnöad-jag är uppvärmd!

• passionsblomman

Men herregud, hur blind får man vara!!!

*tar ett djuuupt andetag*

GRATTIS HELOISE!!!
    ja må du leva ja må du leva ja må du leva uti hundrade åååååååååååååår!!!!!!!!!!!!!!!

• passionsblomman

Jag fick just mms från didis. Hon sitter på en alptopp och ser oförskämt nöjd ut med sitt Glühewine -sådär stavas det nog inte, men ändå.

• passionsblomman

Heloise, vad lustigt med E-namnen! Jag har också ett solklart E-namn både i flick och pojkfall. Fast dem säger jag ite högt...än.

• passionsblomman

Heloise, Otur? nej sådant skrock tror jag inte på. Jag bara känner att med alla oanliga namn i mitt liv så behöver jag ju inte hojta ut vare sig nuvarande eller efterlängtade namn för hela världen. Det blir å lätt att leta rätt på min brevlåda då.

En gammal skada sedan mitt mer hotade liv kanske...

• passionsblomman

The winner takes it aaaaaaaaall *gastar i högan sky*

MEDALJ MEDALJ MEDALJ MEDAAAAAAAAAAAAAAAALJ

Var det någon som hörde någon Norrman svamla något om att Sverige aldrig håller i mästerskap?

Det måste ha varit fel på ljudet i den intervjun.

MOAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA!!!!

*skuttar vidare runt i huset*

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången