• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

En liknande annons kommer i Stockholm city på måndag i deras bröllopsbilaga också

• Cantaton

Ja, nu är jag på G. Bröllopsmässan nästa Idag fick jag provtrycket på broschyren!!!! Det börjar bli på riktigt.

Jag har tackat nej till producentjobben till förmån för sången.

• Cantaton

passion, flitig du har varit. Hoppas det går bra på cupen imorgon!

Fjosol, den inledningen lät ju mindre rolig

• Cantaton

Det är också jätteviktigt! VIiiiiiiila.

passionsblomman skrev 2010-01-24 00:01:31 följande:
    Hihi, den seare halvan eller kanske rättere sagt en liten sjättedel av dagen fick jag ju iallafall nå´t gjort. men att viiiila och småprata skall icke föraktas. Fjosok, USCH för att spy!
  • Cantaton

Ja, då är det dags nu! Godnatt!

passionsblomman skrev 2010-01-24 00:08:42 följande:
    Klart du ska! Oh vad roligt! Nä, hörni, det var ju det där med att gå och lägga mig. Klaockan 6 varé uppstigning som sagt.Vad gör man inte för sina barn....
  • Cantaton

Lycka till

Fjosok skrev 2010-01-24 00:11:08 följande:
    Sov gött med er.Högmässa kl 11 här ...
  • Cantaton

Jag betalar också mer på en dryg vecka i sidan än vad du gör på ett år i registret... Då kanske det är befogat att vara avis liksom. Det SKA synas bättre för de pengarna

Bra med menyn! Det skulle jag också behöva göra...

MittiPrickBrud skrev 2010-01-24 13:01:02 följande:
    PoK alla söta tanter!Här bär det snart iväg för att storhandlas. Har varit så duktig och gjort meny samt inköpslista för hela kommande veckan. Nu ska här satsas!Canta, vi ses på mässan om en vecka, sjukt kul! Jag är lite avis på att din annons syns så bra. Min ligger ju bland företagsregistren och därmed måste man veta vad man söker.. Jag har ju inte heller ett nick som överhuvudtaget avslöjar vem jag är där.. För att inte riskera reklambrott... Ha en underbar eftermiddag alla fina!
  • Cantaton

Den visas på alla sidor, så nej. Med ett visst antal visningar per vecka.

Fjosok skrev 2010-01-24 15:55:54 följande:
    NU har jag sett annonsen, men jag tror jag fick ladda om 20 gånger för att se den :) Är det en speciell sida den ligger under Cantaton?
  • Cantaton

dfk, vad kul att du känner så! Det är ju faktiskt som du säger: det är ingen som tittar ut en på gymmet, alla har fullt upp med att koncentrera sig på den egna träningen!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången